جانشین معاونت علمی سازمان بسیج حقوقدانان

تحفیف خدمات آموزشی موسسه چتر دانش برای بسیجیان

کسانی که در رشته حقوق تحصیل می کنند نیز می توانند از این خدمات استفاده کنند که ازطریق داشتن کارت بسیج و یا معرفی نامه از سازمان بسیج حقوقدانان می توانند با مراجعه به نمایندگی های موسسه آموزش عالی چتر دانش در سراسر کشور از خدمات آموزشی این موسسه استفاده نمایند.
کد خبر: ۸۸۳۶۶۸۳
|
۱۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۸

به گزارش روابط عمومی سازمکان بسیج حقوقدانان، یحیی اکبری جانشین معاونت علمی سازمان بسیج حقوقدانان در مصاحبه با خبرنگار ما از جزییات خدمات آموزشی موسسه آموزشی چتر دانش خبر داد.

اکبری گفت: اعضاء سازمان بسیج حقوقدانان می توانند از  خدمات آموزشی موسسه آموزش عالی  چتر دانش با ۳۰ در صد تخفیف برخوردار شوند.

یحیی اکبری در رابطه با تفاهم نامه امضا شده بین سازمان بسیج حقوقدانان و موسسه آموزش عالی چتر دانش گفت: با توجه به اینکه موسسات آموزشی متعددی وجود دارد اما مزیت نسبی چتر دانش فعالیت تخصصی در حوزه رشته حقوق است به همین سبب سازمان بسیج حقوقدانان جهت استفاده اعضاء سازمان بسیج حقوقدانان و همه بسیجیان این امکان را ایجاد کرده است تا از این خدمات استفاده نمایند.

وی در رابطه با نحوه استفاده دانشجویان حقوق در سراسر کشور گفت: کسانی که در رشته حقوق تحصیل می کنند نیز می توانند از این خدمات استفاده کنند که ازطریق داشتن کارت بسیج و یا معرفی نامه از سازمان بسیج حقوقدانان می توانند با مراجعه به نمایندگی های موسسه آموزش عالی چتر دانش در سراسر کشور از خدمات آموزشی این موسسه استفاده نمایند.

اکبری در رابطه با خدمات موسسه آموزش عالی چتر دانش تاکید داشت: موسسه آموزش عالی چتر دانش علاوه بر ارائه بسته های آموزشی، برگزاری آزمون های آمادگی و کلاسهای آموزش تخصصی برای رشته حقوق از کتابهای مفصلی در زمینه آموزش موضوعات حقوقی نیز برخوردار است که امکان برگزاری نمایشگاه کتاب با ارائه تخفیف برای موسسه با درخواست سازمان بسیج حقوقدانان در هر استان، مقدور است.

ارسال نظرات