سیاهپور فرمانده نیروی انتظامی کهگیلویه شد (+تصاویر)

فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: امسال نزاع‌های دسته جمعی ۲۹ درصد در استان کهگیلویه و بویراحمد کاهش یافت.
کد خبر: ۸۸۳۶۸۳۳
|
۱۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۲:۲۶

فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: امسال نزاع‌های دسته جمعی ۲۹ درصد در استان کهگیلویه و بویراحمد کاهش یافت.

 با حضور فرماندار کهگیلویه، فرمانده انتظامی استان کهگیلویه وبویراحمد و جمعی از مسئولان شهرستان امروز آیین تکریم و معارفه فرمانده قدیم و جدید شهرستان کهگیلویه در سالن اجتماعات فرمانداری دهدشت برگزار شد.

فرمانده انتظامی استان کهگیلویه وبویراحمد در حاشیه این آیین با بیان اینکه حضور مردم در همه عرصه‌ها به خصوص در بحث تولید امنیت الزامی است اظهار داشت: باید تلاش کنیم تا زمینه ورود مردم در تأمین امنیت عمومی جامعه فراهم شود.

سردار مهدی انصاری به اهمیت نقش مردم در تولید امنیت برای جامعه اشاره کرد و افزود: باید بپذیریم که امنیت به عنوان اساسی ترین نیاز جامعه با مشارکت همه مردم تأمین و پایدار می‌شود.

وی با اشاره به کاهش و مهار نزاع‌های دسته جمعی در سطح استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: امسال میزان نزاع‌های دسته دجمعی در استان ۲۹ درصد کاهش داشت.

انصاری تصریح کرد: به طور کلی در استان و به تبع آن در شهرستان کهگیلویه تأمین امنیت و بسترهای عمومی در وضعیت مناسبی قرار دارد.

وی با بیان اینکه امسال در نزاع های فردی در سطح استان ۴۹ درصد کاهش داشتیم، افزود: با تلاش‌های شبانه روزی مجموعه نیروی انتظامی استان امسال در بحث پیشگیری از وقوع جرم کاهش قابل توجهی داشتیم.

انصاری با بیان اینکه در بحث کشفیات نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۷ درصد رشد داشتیم، گفت: امسال بیش از ۲۷ میلیارد تومان کالای قاچاق در سطح استان کشف و ضبط شد.
به گزارش کبنا، در این آیین و طی حکمی ازسوی فرمانده انتظامی استان کهگیلویه وبویراحمد  سرهنگ منوچهر سیاهپور به عنوان فرمانده جدید انتظامی شهرستان کهگیلویه معرفی و از تلاش‌های سرهنگ جهان دیماز فرمانده سابق تجلیل شد.

سرهنگ منوچهرسیاهپور پیش ازاین سمت فرمانده پلیس راه کهگیلویه وبویراجمد را به عهده داشته بودکه به این سمت منصوب شد.

همچنین از زحمات سرهنگ علی دشتیان که به مدت ۸ ماه سرپرستی فرماندهی کهگیلویه رابرعهده داشت تجلیل شد.

ارسال نظرات