مدیر کل کمیته امداد استان زنجان:

بیشتر خدمات کمیته امداد در مناطق روستایی ارائه می‌شود

بیشتر مددجویان کمیته امداد ساکن در روستا هستند از همین رو ایجاد مجتمع‌های اقتصادی موجب رونق بخشی اقتصادی و شکوفایی در روستاها شده و از مهاجرت روستائیان جلوگیری خواهد کرد.
کد خبر: ۸۸۳۷۱۱۴
|
۲۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۲
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مدیر کل کمیته امداد استان زنجان در سخنرانی پیش از خطبه شهر سجاس ضمن ارائه گزارشی از وضعیت توانمندسازی مددجویان کمیته امداد از اجرای طرح‌های مبتنی بر دانش و طرح‌های دانش بنیان و خلاقانه خبر داد.

هدایت صفری مدیر کل کمیته امداد استان زنجان در این مراسم با اشاره به سالروز تاسیس کمیته امداد اظهار کرد: کمیته امداد در چهار دهه فعالیت خود اقدامات متعددی را حمایت از محرومان انجام داده است.

وی با اشاره به رویکردهای کمیته امداد در حمایت از محرومان اضافه کرد: با رهنمودهای مقام معظم رهبری در حوزه توانمندسازی و ارتقای بعد ایمانی و باورهای دینی خانواده خدمات مختلفی در بخش‌های اشتغال، مسکن و ازدواج به مددجویان ارائه شده است.

مدیر کل کمیته امداد استان زنجان با تقدیر از همکاری خیران در ارائه خدمات به مددجویان این نهاد افزود: نشانه زنده بودن داشتن عمل صالح است و هرکس به هراندازه کارخیر انجام دهد نتیجه آن را خواهد دید.

وی با بیان اینکه شکرانه سلامتی امنیت و زندگی کردن عمل صالح و ورود به وادی سبقت در خیرات است، تصریح کرد: خوشبختانه مردم شهر سجاس در این کار سرآمد و پیشرو هستند.

صفری با اشاره به رویکرد کمیته امداد برای برقراری ارتباط با خیران و بهره گیری از ظرفیت آنها در حوزه خدمت رسانی افزود: کمیته امداد این آمادگی را دارد که با همکاری خیران مجتمع های اقتصادی و خدماتی با مالکیت انفرادی ایجاد کند.

وی با بیان اینکه طبق آمار بیشتر خدمات امداد در حوزه روستایی و مناطق محروم و کم برخوردارارائه می‌شود، افزود: با توجه به این وضعیت ایجاد مجتمع‌های اقتصادی موجب رونق بخشی اقتصادی و شکوفایی در روستاها شده و از مهاجرت روستائیان جلوگیری خواهد کرد.

مدیر کل کمیته امداد استان زنجان ادامه داد: ایجاد مجتمع‌های اقتصادی با اجرای طرحهای اشتغال تجمعی با مالکیت انفرادی منجر به تحقق اهداف کمیته امداد در توانمندسازی خانواده‌ها خواهد شد.

وی در ادامه با ارائه گزارشی از وضعیت اجرای جشن نیکوکاری در استان و به ویژه شهر سجاس گفت: امسال مردم این شهر ۹۵ میلیون تومان در جشن نیکوکاری مشارکت کرده‌اند که این کمک‌ها در اسرع وقت بین نیازمندان توزیع خواهد شد.

وی همچنین از جمع‌آوری ۳۸۰میلیون تومان زکات در این شهر نیز خبر داد و گفت: این مبلغ نیز برای کمک به محرومان و ساخت پروژه‌های عمرانی هزینه خواهد شد.

ارسال نظرات