نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان:

تقابل حقیقی ایران با آمریکا به ماهیت استکبار ستیزی انقلاب اسلامی برمی گردد

تقابل حقیقی ایران با آمریکا به ماهیت استکبار ستیزی انقلاب اسلامی برمی گردد و این تضاد همواره وجود خواهد داشت.
کد خبر: ۸۸۳۷۱۲۰
|
۲۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۸
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان در نشست مشترک ائمه جمعه و فرمانداران استان که با حضور استاندار زنجان برگزار شد، گفت: ائمه جمعه به عنوان بخشی از مسئولین نظام و فرمانداران به عنوان نماینده عالی دولت در شهرستان ها، باید تعاملی دو سویه با یکدیگر داشته باشند و مشکلات مردم را با کمک هم رفع کنند.

آیت اله علی خاتمی افزود: در میان علمای شهر، ائمه جمعه همواره سنگ‌ صبور مردم هستند و باید شنوای دردها و گرفتاری های مراجعین باشند و در حد توان مسائل آنها را پیگیری نمایند.

وی با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب از میان شعارهای متعددی که بر اساس اولویت های نظام تعیین می شود، اظهار داشت: اقتصاد مقاومتی همراه با اقدام و عمل را برای سالجاری تعیین کردند و این سنت مبارکی است که به ضروری ترین مسائل کلان کشور توجه دارند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان تصریح کرد: بر اساس بیانات مقام معظم رهبری، شعار تعیین شده تنها به همان سال اختصاص ندارد و برخی از موارد در طول سالیان متعدد باید مورد توجه مردم و مسئولین نظام قرار گیرد که اقتصاد مقاومتی از جمله این موارد به شمار می آید.

وی اظهار داشت: تقابل حقیقی ایران با آمریکا به ماهیت استکبار ستیزی انقلاب اسلامی برمی گردد و این تضاد همواره وجود خواهد داشت.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان گفت: ایرانیان همواره خواستار مبارزه با استبداد داخلی و استعمار خارجی و نیز اجرای فرامین اسلام و عدالت در جامعه بوده اند.

آیت اله علی خاتمی افزود: پس از جنگ نظامی در دوران دفاع مقدس، مبارزه در حوزه فرهنگی و سپس در حوزه اقتصادی نیز روی داد که در طول این ایام، مردم ایران همواره بر اصول و عقاید دینی و ملی خود ایستادگی نموده و هرگز تسلیم نشدند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان در ایان خاطر نشان ساخت: اگرچه گاهی فشارهای اقتصادی فراوانی به برخی از اقشار جامعه وارد می شود، اما مردم ایران در راهپیمایی های مختلف در کشور ثابت کردند همواره پای اصول و پشتوانه نظام جمهوری اسلامی هستند.

ارسال نظرات