نماینده مردم میانه در مجلس در گفتگو با «بسیج»:

محصولات فرهنگی دفاع مقدس باید غنی تر شود

یعقوب شیویاری گفت: محصولات فرهنگی ما باید روز به روز غنی تر و کیفی تر شده و محتویات آن هم به ارزش های دفاع مقدس نزدیک شود.
کد خبر: ۸۸۳۷۲۶۵
|
۲۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۸:۰۰
محصولات فرهنگی دفاع مقدس باید غنی تر شود
یعقوب شیویاری نماینده مردم میانه در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری بسیج با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در جمع دست اندرکاران راهیان نورگفت: صحبت های رهبر معظم انقلاب همه از روی دلسوزی است و باید به این سفارشات توجه ویژه داشته باشیم.

وی عنوان کرد: به دفاع مقدس باید همه ساله و همه روزه پرداخته شود دفاع مقدس ارزش هایی را به ما داد که به این آسانی نمی توان آنها ر ا به دست آورد.

نماینده مردم میانه در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: بعضی از افراد سهوا یا از روی آگاهی و خدای نکرده عمدا می خواهند دفاع مقدس را از ارزش بیندازند ما باید ایستادگی کنیم و اینها خائنانه حرف می زنند و نمی خواهند مملکت پا بگیرد.

شیویاری اظهار داشت: دفاع مقدس را باید حفظ کنیم و به پاس شهدایی که خون خود را نثار کردند باید کمر همت ببندیم و ارزش ها را زنده کنیم. در مورد راهیان نور خیلی کارها و زحمت ها کشیده شده خیلی از افراد هستند که در آن زمان نوجوان بودند و یا نبودند اینها باید به این ارزش ها واقف شوند راهیان نور نمادی از ارزش هاست و دفاع مقدس باید همیشه مقدس بماند. هر آنچه در توان داریم باید در این راه استفاده کنیم.

نماینده مردم میانه در مجلس شورای اسلامی گفت: ترویج کتاب و تولیدات فرهنگی و هنری از دفاع مقدس بسیار می تواند تاثیر گذار باشد. یک عکس و تصویر از جبهه به خصوص برای نوجوانان و جوانانی که به سرزمین های راهیان نور می فرستیم خیلی می تواند موثر باشد. محصولات فرهنگی ما باید روز به روز غنی تر و کیفی تر شده و محتویات آن هم به ارزش های دفاع مقدس نزدیک شود.

ارسال نظرات