مسئول سازمان اردویی، راهیان نور و گردشگری سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان:

5 هزار هرمزگانی به اردوهای راهیان نور جنوب کشور اعزام می شوند

رسول جهانداری، گفت: با برنامه ریزی های انجام شده در ایام سال نو، بیش 5 هزار هرمزگانی در اردوهای فرهنگی راهیان نور جنوب کشور (خوزستان) حضور خواهند یافت.
کد خبر: ۸۸۳۷۲۹۵
|
۲۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۶

رسول جهانداری مسئول اردویی و گردشگری سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج هرمزگان، عنوان کرد: با برنامه‌ریزی انجام شده برنامه اعزام راهیان نور هرمزگان از 23 اسفندماه آغاز و تا 20 فروردین 96 ادامه پیدا می‌کند.

وی تصریح کرد: برای اعزام راهیان نور امسال پیش‌بینی شد که 5 هزار هرمزگانی در قالب بیش از 100 کاروان اعزام شوند.

مسؤول سازمان اردویی، راهیان نور و گردشگری سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان، خاطرنشان کرد: اعزام کاروان‌های اتوبوسی پنج روزه بوده و در سال‌جاری نیز مورد استقبال اقشار مختلف مردم قرار گرفت.

با اشاره به اهمیت برنامه‌های راهیان‌ نور اظهار داشت: راهیان نور سبب می ‌شود تا بخشی از اهدافی که ما در مقابله با تهاجم فرهنگی داریم ، تداعی شود و با یادآوری دوران دفاع مقدس، جوانان جایگاه خویش را بهتر بدانند و قوی ‌تر عمل کنند.

جهانداری، تصریح کرد: برگزاری این برنامه‌ها سبب پیوند بین نسل دوم، سوم و چهارم انقلاب با نسل اول است و همچنین سبب آشنایی اقشار مختلف به‌ ویژه نسل جوان با مناطق عملیاتی در طول ۸ سال دفاع مقدس‌ و ایثارگری و رشادت‌های رزمندگان اسلام و ارزش‌های دفاع مقدس می‌شود.

وی افزود: باید بتوانیم در راستای بازدید افراد از مناطق جنگی، احساس مسئولیت داشته باشیم و با حس تعلق خاطر به افرادی که فداکاری بی نظیری داشته ‌اند نقش این افراد را در جامعه تبیین کنیم.

ارسال نظرات