خطیب جمعه میبد:

عزم جدی برای حل رکود و مشکلات صنعت در کشور لازم است/ کلید نجات کشور در دست بیگانگان نیست

خطیب جمعه میبد گفت: متاسفانه همچنان شاهد تداوم رکود و مشکلات صنعت در کشور ، استان و شهرستان هستیم و انتظار داریم با عزم جدی ، تصمیم های اساسی برای سال آینده گرفته شود.
کد خبر: ۸۸۳۷۳۵۴
|
۲۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از میبد، امام جمعه میبد در خطبه های نمازجمعه این هفته با قدردانی از همه خانواده های معظم شهدا و ایثارگران و برنامه ریزان و دست اندرکاران برگزاری پنجمین یادواره سرداران و 500 شهید شهرستان میبد گفتند : ملت ما به خوبی می دانند که روحیه شهادت خواهی و عشق به مقام شهادت هم مایه کمال خود انسان ها است و هم راه را بر نفوذ و غلبه دشمنان در کشور و انقلاب تنگ می کند.

اعرافی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه در سال جاری اقدامات خوبی توسط دولت انجام شده است، افزود: در زمینه‌های نظامی و امنیت در شرایط بسیار خوبی هستیم و کاستی‌هایی در سایر حوزه‌ها وجود دارد که مسؤولان باید با جدیت آنها را دنبال کنند.

وی با اشاره به اینکه در نقاط مختلف دارای ضعف هستیم، بیان کرد: در مسائل اقتصادی نظیر حقوق و مزایای کارگران، اختلاس‌ها و مسائل اجتماعی نظیر آسیب‌های اجتماعی، حاشیه‌نشینی و طلاق ضعف داریم و باید اقدامات بیشتری انجام شود تا این مشکلات رفع شود.

مدیر حوزه‌های علمیه کشور با بیان اینکه اقتصاد مقاومتی باید با تکیه بر نیروی داخلی تحقق یابد، افزود: کلید نجات کشور در دست بیگانگان نیست و این تفکری اشتباه است.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی تصریح کردند : متاسفانه همچنان شاهد تداوم رکود و مشکلات صنعت در کشور ، استان و شهرستان هستیم و انتظار داریم با عزم جدید ، تصمیم های اساسی برای سال آینده گرفته شود.

مدیر حوزه های علمیه کشور با اشاره به درپیش بودن دو انتخابات مهم ریاست جمهوری و شوراها در اوایل سال تاکید کردند و گفتند : انتخابات باید سالم برگزار شود و همه پایبند انتخابات سالم باشند و در گزینش هایشان مصالح کشور و رضایت خدا را در نظر بگیرند.

امام جمعه میبد تصریح کرد : در انتخابات شوراها هم تقاضای من این است که واقعا بدانیم این شوراها و شهرداری برآمده از شورا در رشد مناطق روستایی و شهری بسیار موثر است.

خطیب جمعه میبد افزودند : باید به سراغ آدم های باتقوا ، دارای تجربه و توانا برویم که به ارزشهای اسلامی و انقلاب پایبند باشند و کفایت لازم برای افزایش درآمد ، اداره درست و رسیدگی به مسائل باشند.

خطیب جمعه میبد با تشکر از دستگاهای فعال در حوزه راهیان نور افزودند : حضور نسل نو و جوان در مناطق جنگی و دیدن منظهره های ایثار و مقاومت از نزدیک ، نقش بسیار زیادی در سلامت نسل و آشنایی شان با کار گذشته دارد که باید این حرکت مقدس در جهت تقویت مبانی انقلاب اسلامی و مسائل روحی معنوی و اخلاقی ادامه پیدا کند.

وی همچنین با اشاره به تعرض حکام بحرین به شیخ عیسی قاسم اظهار داشت: حکام بحرین بدانند در صورتی که دست از خباثت خود بر ندارند، باید هزینه سنگینی پرداخت کنند.

اعرافی همچنین با اشاره به نقض حقوق بشر توسط آمریکا و حضور نیروهای آمریکایی در سوریه اظهار داشت: آمریکا و اسراییل غاصب بدانند که مقاومت اسلامی تمام توطئه‌ها و دسیسه‌های آنها را خنثی خواهد کرد.

ارسال نظرات