استاندار زنجان:

مدیران باید کنترل و نظارت کافی بر ایجاد تعادل در عرضه میوه شب عید و کالاهای اساسی بازار داشته باشند

پیش از فرارسیدن نوروز، ستاد تنظیم بازار در استان و شهرستان‌ها برگزار شود و مدیران باید کنترل و نظارت کافی بر ایجاد تعادل در عرضه میوه شب عید و کالاهای اساسی بازار داشته باشند و از میادین بازدید نمایند تا آرامش خاطر مردم فراهم گردد.
کد خبر: ۸۸۳۷۴۸۹
|
۲۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۵
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، استاندار زنجان در جلسه نشست با معاونین، مشاورین، مدیران گفت: باید در اداره امور کشور با دلسوزی و احساس همدردی به تعهدات و تکالیف عمل نماییم، چرا که اگر مدیران، درد و دغدغه اداره کشور و جامعه را داشته باشند کاری بر زمین باقی نمی ماند.

اسداله درویش امیری افزود: برگزاری انتخابات سالم و پرشور از وظایف و ماموریت های اصلی وزارت کشور به شمار می رود که برای انجام صحیح این ماموریت باید با همه‌توان و بصورت تمام‌وقت تلاش نماییم.

وی در ادامه اظهار داشت: باید جلسات توجیهی لازم با کارشناسان و مسئولین دفاتر سیاسی فرمانداری ها در اسرع وقت برگزار شود تا از هرگونه غفلت و تاخیر در ارسال اخبار و اطلاع رسانی در تمامی شهرستان‌های استان جلوگیری شود.

استاندار زنجان تصریح کرد: حضور به‌موقع و مشارکت فعالانه مدیران در کارگروه‌ها و ستادهای استانی و همچنین میزان سفرهای مدیران ستادی و مسئولین دستگاه‌های اجرایی به شهرستان‌ها، در ارزیابی پایانی مدیران تاثیرگذار خواهد بود.

اسداله درویش امیری افزود: جایگاه‌های اداری همچون بخشداری، فرمانداری و استانداری از اقتدار خاصی در اذهان عمومی برخوردار است، لذا مدیران و مسئولین در این بخش ها باید با اِعمال مدیریت صحیح، این جایگاه حاکمیتی را حفظ نموده و اقتدار آن را نشان دهند.

وی با اشاره به اینکه با اِعمال مدیریت فرمانداران باید شأن و منزلت استان حفظ شود و با تدبیر در امور، با دلسوزی به انجام وظایف خود بپردازند تا حقی از استان ضایع نشود، تصریح کرد: فرمانداران و مدیران دستگاه‌های اجرایی در سراسر استان باید ضمن اهتمام جدی بر اِعمال نظارت بر اجرای دستورالعمل ابلاغی، حتی از فراهم شدن امکانات رفاهی برای مسافران و گردشگران اطمینان داشته باشند تا کوچکترین موضوعات نیز مورد سوء استفاده و تخریب عملکرد دولت و نظام قرار نگیرد.

اسداله درویش امیری اظهار داشت: پیش از فرارسیدن نوروز، ستاد تنظیم بازار در استان و شهرستان‌ها برگزار شود و مدیران باید کنترل و نظارت کافی بر ایجاد تعادل در عرضه میوه شب عید و کالاهای اساسی بازار داشته باشند و از میادین بازدید نمایند تا آرامش خاطر مردم فراهم گردد.

استاندار زنجان خاطر نشان ساخت: مدیران استان با همدلی، همدردی و انرژی مضاعف به ارائه خدمت شایسته به مردم استان بپردازند تا لبخند رضایت را بر لبان مردم بنشانند.

ارسال نظرات