خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ولی‌عصر(عج) خوزستان:

۹۰ درصد نیازهای کاروان‌های راهیان‌نور از درون خوزستان تامین می‌شود‌

فرمانده سپاه ولی‌عصر(عج) خوزستان با اشاره به اهمیت فضاسازی شهری با توجه به حضور راهیان‌نور در خوزستان گفت: در زمینه موضوع خرید کاروان‎ها از استان اکنون ۸۰ تا ۹۰ درصد این نیازها از درون خوزستان خریداری می‌شود.
کد خبر: ۸۸۳۷۵۵۴
|
۲۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۹:۵۸
سردار حسن شاهوارپور ظهر امروز در ششمین نشست شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان با بیان اینکه خوزستان از استان‌های میهمان‎‌پذیر به شمار می‌رود، اظهار داشت: علاوه بر توجه به میهمانان نوروزی، لازم است تمهیداتی برای حضور زائران کاروان‌های راهیان‌نور در نظر گرفته شود و همانند هر سال نماینده مربوطه برای پیگری امور توسط استاندار منصوب شود.

وی با بیان اینک امنیت کاروان‎‌های راهیان‌نور از موضوعات مهمی است، افزود: همچنین پلیس‌راهور برای برقراری ایمنی راه‌ها که موضوع مهمی است همکاری لازم را داشته باشد.

فرمانده سپاه ولی‌عصر(عج) خوزستان بیان کرد: در زمینه علامت‌گذاری در مناطق مرزی مانند محور طلائیه با کمبودهایی مواجه هستیم که این موضوع در گذشته سبب بروز حوادث ناگواری شده است، همچنین در زمینه مباحث مخابراتی باید سیستم موبایلی و ارتباطات در سراسر مناطق عملیاتی فعال باشد.

وی با بیان اینکه در وضعیت عادی برای بحث آب شرب مشکل خاصی نداریم، گفت: این در حالی است که در زمان پیک کاری که جمعیتی بیش از 60هزار نفر حضور دارند در بحث آب شرب با سختی‌هایی روبه‌رو می‌شویم به طوری که در طلائیه روزانه بیش از 100 هزار لیتر آب شرب نیاز دارد که به تنهایی امکان تأمین آن را نداریم.

سردار شاهوارپور به شهرستان هویزه که امکان خریداری تانکر و تامین آب را ندارد اشاره و عنوان کرد: بهداشت و درمان نیز به صورت روزانه آب آشامیدنی توزیع شده در یادمان‌ها را نمونه‌برداری کنند و امسال نیز همانند هر سال پست امداد برای رسیدگی به مشکلات مستقر شود.

وی فضاسازی شهری را با توجه به حضور راهیان‌نور مهم خواند و افزود: در زمینه موضوع خرید کاروان‎ها از استان اکنون 80 تا90 درصد این نیازها از استان خریداری می‌شود؛ پل شناور شهرستان شوش نیز باید اصلاح شود.

فرمانده سپاه حضرت ولی عصر(عج) خوزستان بیان کرد: همچنین از آنجا که بازارچه‌های یادمان‌ها در شأن این مکان نیستند با توجه به اینکه در بازارچه‌ها می‌توان برخی از محصولات استان را به عرضه گذاشت بنابراین غرفه‌ها بازسازی و نوسازی شوند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها