کسب مقام اول جشنواره عکس ملی توسط عضو فعال انجمن سینمای جوان زنجان

حمیدرضا بازرگانی، عضو فعال انجمن سینمای جوان زنجان، برنده نخستین جشنواره عکس ملی با عنوان "خانه گرم" شده و مقام اول این جشنواره را به خود اختصاص داد.
کد خبر: ۸۸۳۷۷۰۸
|
۲۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۷
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، دبیرخانه نخستین جشنواره ملی عکس "خانه گرم" هیئت داوران از میان ۱۰۰۰ عکس رسیده به دبیرخانه طی ۳ مرحله داوری به ترتیب ۸۰ عکس،۱۰ عکس و در نهایت ۳ اثر را حائز رتبه‌های برتر اول تا سوم انتخاب کردند.

طبق بیانیه این هیئت، حمیدرضا بازرگانی با اثر "خانه آرزوها" حائز رتبه اول شد و خانم‌ها افخمی و کریمی به ترتیب رتبه‌های دوم و سوم را از آن خود کردند.

گقتنی است هدف برگزار‌کنندگان نخستین جشنواره عکس "خانه گرم " پرداختن به روابط حاکم بر خانواده و چگونگی ساختار و جایگاه افراد خانواده در جهان معاصر بود که در این میان اثر حمیدرضا بازرگانی به واسطه ترسیم خلاقانه و به تصویر کشیدن صمیمیت و صداقت موجود در میان اعضای خانواده با استفاده از المان‌های زبان تصویر توانست از میان هزار عکس رسیده به دبیرخانه، نظر هیئت داوران را جلب نموده و رتبه نخست را کسب کند.

حمیدرضا بازرگانی فعالیت هنری خود را از سال ٦٩ به عنوان هنرجوی فیلم‌سازی و عکاسی در انجمن سینمای جوان زنجان آغاز کرده و اخیرا به عنوان مدرس در چند آموزشگاه هنری به برپایی کارگاه‌های آموزشی اقدام نموده است.

وی در کارنامه حرفه‌ای خود ده‌ها عنوان برتر جهانی و ملی در حوزه عکاسی و فیلم‌سازی کسب کرده و طراح و ایده‌پرداز پاسداشت روز جهانی عکاسی، جایزه عکس گون آی و همچنین جایزه عکس کوشا است.

ارسال نظرات