امام جمعه ایرانشهر:

سبک زندگی شهدا همان قسمت گمشده زندگی ما است

حجت الاسلام ابطحی گفت: سبک زندگی شهدا همان قسمت گمشده زندگی ما است؛ شهیدان همیشه در حفظ و توجه بیت المال بسیار مراقب بودند و آن را برای خود حساب نمی‌کردند
کد خبر: ۸۸۳۷۷۰۹
|
۲۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۶
به گزارش خبرگزاری بسیج ازاستان سیستان وبلوچستان حجت الاسلام سید شجاع‌الدین ابطحی، امام جمعه ایرانشهر شب گذشته در اولین یادواره 35 شهید بمپور که در سالن ورزشی آموزش و پرورش این شهر برگزار شد، با تقدیر و تشکر از مردم بمپور در باشکوه برگزار کردن مراسم تشییع و تدفین شهدای گمنام گفت: مردم بمپور به فرهنگ شهدا تعلق خاطر دارند.
وی افزود: زنان این شهر خواهرانه و مادرانه در مراسم تشییع شهدای گمنام، به گونه‌ای که گویا این شهیدان برادران و فرزندان خودشان هستند حضور داشتند.
حجت الاسلام ابطحی با اشاره به مقام خانواده شهدا و جانبازان، تصریح کرد: خانواده جانبازان اهل و الگوی صبر و شکیبایی و خانواده شهیدان بهترین الگوی مقاومت و استقامت در راه خدا هستند.
امام جمعه ایرانشهر با تأکید بر لزوم ترویج سبک زندگی شهدا در بین قشر جوان خاطرنشان کرد: اگر بین جوانان و شهدا و راه و روش زندگی آن ها ارتباط برقرار شود، بسیاری از مشکلات و معضلات فرهنگی جامعه برطرف خواهد شد.
وی اظهار داشت: سبک زندگی شهدا همان قسمت گمشده زندگی ما است؛ شهیدان همیشه در حفظ و توجه بیت المال بسیار مراقب بودند و آن را برای خود حساب نمی‌کردند.
وی ادامه داد: امروز کشور ما نیازمند سبک زندگی شهدا است؛ چراکه تنها این سبک زندگی است که می تواند ما را رستگار و موفق کند
ارسال نظرات