اسلام لیبرالیستی به دنبال حاکمیت استکبار در کشور است

اسلام لیبرالیستی حاضر است برای حاکمیت دنیای استکبار درس حسین فهمیده را نیز از کتابها حذف می کند.
کد خبر: ۸۸۳۷۷۴۱
|
۲۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج هرمزگان، حجت الاسلام والمسلمین رستگار مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام سجاد(ع) در مجمع بسیج کارمندی استان هرمزگان گفت: اسلام انقلابی است که می تواند دشمن را درسوریه، یمن، عراق و فلسطین منکوب کند و در جنگ های 33روزه،22 روز،8 روزه و 2 روزه دنیای استکبار را مزمهل کند و اسلام لیبرالیستیت که می گوید ما برای ارتباط حاضریم حمایت های خود را از هسته های مقاومت و نیروهای انقلابی برگیریم.

رستگار اظهار داشت: اسلام لیبرالیستی حاضر است برای حاکمیت دنیای استکبار درس حسین فهمیده را نیز از کتابها حذف می کند.

وی اشاره داشت:امروز بزرگترین خطر اینست که ارزشهای انقلاب اسلامی و گفتمان انقلاب اسلامی با یک مقدمه چینی غلط به ما بگوید که ما نمی توانیم در مقابل دنیای استکبار بایستیم.

وی افزود: اما اسلام انقلابی می گوید که آمریکا و استکبار غلط می کند به ما نگاه چپ بیاندازد و با تمام قدرت دنبال حمایت از مستضعفین جهان هستیم و انقلاب اسلامی ایران محدود به جغرافیای ایران نیست.

رستگار در ادامه اذعان داشت: اگر ما ادعای خط امام را داریم خط امام می گوید اسرائیل باید از صحنه روزگار محو شود اما اسلام لیبرالیستی می گوید« نه غزه نه لبنان جانم فدای ایران»، اسلام انقلابی است که می گوید بزودی اسلام پست های کلیدی جهان را به تصرف در خواهد آورد و اقتصاد مقاومتی را پایه گذاری کند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام سجاد(ع) گفت: اسلام انقلابی توانست از کشوری که حتی یک خمپاره انداز نداشت قدرت اول منطقه ایی و قدرت چهارم از لحاظ نظامی را تبدیل کند.

وی در پایان افزود: اسلام لیبرالیستی و اشرافی گری نمی تواند کاری کند اما اسلام انقلابی رویش هایی وجود دارد که آینده این انقلاب را به مراتب روشنتر خواهد کرد.

ارسال نظرات