در حاشیه نمایشگاه دانشگاه پاک:

برگزاری کارگاههای عمومی و تخصصی

نمایشگاه دانشگاه پاک با همکاری دانشگاه جامع علمی کاربردی، دانشگاه سیستان و‌ بلوچستان، دبیرخانه ستاد مبارزه با مواد مخدر، پارک علم و فناوری استان و‌ جمعی از سازمان ها و نهادهای مردمی برگزار شد
کد خبر: ۸۸۳۷۷۴۲
|
۲۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۹
به گزارش خبرگزاری بسیج ازاستان سیستان و بلوچستان، در حاشیه نمایشگاه دانشگاه پاک، جامعه پاک و زندگی سالم کارگاه های تخصصی و عمومی در این زمینه برگزار گردید.
این نمایشگاه جهت آشنایی دانش آموزان و دانشجویان با خطرات مصرف مواد مخدر و انتقال فعالیتهای کارآفرینی، هنری و ورزشی آنان در راستای فعالیت سالم برای زندگی سالم برگزار گردید.
از جمله کارگاه های عمومی می توان به جلسات مشاوره انفرادی و چهره به چهره در داخل غرفه ها و میزهای مشاوره پزشکی، سلامت و مشاوره حقوقی و ورزشی برای هدایت و راهنمایی مراجعین اشاره کرد.
همچنین کارگاههای تخصصی نظیر زندگی به توان دو، سواد رسانه ای، شناخت مواد و عوارض آن، پیشگیری از آسیبهای اجتماعی، مهارت نه گفتن، از مدرسه خلاق تا دانشگاه کارآفرین، مهارتهای زندگی و انیمیشن نام برد.
از دیگر ویژگی های متمایز این نمایشگاه، ایستگاه اهدای خون بود که بسیاری از بازدید کنندگان در مدت برپایی نمایشگاه به این امر انسانی مبادرت نمودند
ارسال نظرات