رییس دفتر مقام معظم رهبری در جمع خبرنگاران:

شهر تهران بی رویه بزرگ شده است/ کسانی که به جنگل‌ها آسیب می زنند قطعا به سلامت خود درآینده ضرر می‌زنند

حجت‌الاسلام محمدی‌‌گلپایگانی گفت: شهر تهران به عنوان پایتخت جهان اسلام خیلی بی رویه بزرگ شده و باید درصدد باشیم تا برای حفظ سلامتی مردم طرح های جنگل کاری و درخت کاری را با وسعت بیشتری انجام دهیم.
کد خبر: ۸۸۳۷۹۷۴
|
۲۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۸

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری بسیج، حجت‌الاسلام محمدی‌‌گلپایگانی رییس دفتر مقام معظم رهبری در حاشیه افتتاح طرح 1000 هکتار درختکاری در جمع خبرنگاران با اشاره به ضرورت درختکاری در کشورگفت: هرچه زمان می گذرد نسبت به این موضوع ضرورت بیشتری احساس می گردد.

وی در ادامه افزود: ما در تهران این کلان شهر بزرگ این ضرورت را بیشتر احساس می کنیم، شهر تهران به عنوان پایتخت جهان اسلام خیلی بی رویه بزرگ شده و باید درصدد باشیم تا برای حفظ سلامتی مردم طرح های جنگل کاری و درخت کاری را با وسعت بیشتری انجام دهیم.
رییس دفتر مقام معظم رهبری، گفت: کسانی که به جنگل‌ها و مراتع آسیب می‌زنند قطعا به خود و سلامت خود درآینده ضرر می‌زنند.
همچنین در ادامه حجت‌الاسلام محمدی‌‌گلپایگانی یک اصله نهال سیب در اراضی ده مسگرآباد مسعودیه تهران غرس کرد و آئین کلنگ‌زنی مسجد پیامبر اعظم بنیاد برکت نیز با حضور وی و مسئولان ستاد اجرای فرمان امام برگزار شد.
لازم به ذکر است مراسم افتتاح طرح‌های جنگل‌کاری در منطقه لواسانات و شهریار در حاشیه شهر تهران با حضور مقامات این بخش‌ها و از طریق ویدئوکنفرانس برگزار شد.


ارسال نظرات