رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان رشت خبر داد:

بهره گیری از ظرفیت شبکه تبلیغ برای مشارکت حداکثری در انتخابات

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان رشت با بیان اینکه مشارکت سیاسی حق و تکلیف احاد جامعه است، گفت: از ظرفیت شبکه تبلیغ برای مشارکت حداکثری در انتخابات سال 96 استفاده خواهیم کرد.
کد خبر: ۸۸۳۷۹۹۲
|
۲۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۹

حجت‌الاسلام صادق دوستار در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از گیلان، با بیان اینکه مخالفان نظام برای شکل گیری حضور حداقلی در انتخابات برنامه ریزی می‌کنند گفت: بدون تردید بررسی موانع مشارکت مردم در انتخابات و ارائه راهکارهای مثبت در جهت رفع آن‌ها، موجب ازدیاد شور و حال در این انتخابات خواهد بود.

وی تصریح کرد: موانعی که به طور معمول از اجرای انتخابات پر شور و با مشارکت حداکثری، جلوگیری می‌کند به دو قسم موانع درونی و موانع بیرونی قابل تقسیم خواهد بود که مردم ایران اسلامی تاکنون ثابت کردند بر خلاف گفته و خواسته دشمانان عمل می‌کنند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان رشت به نفوذ کلام مراجع عظام تقلید در سطوح مختلف جامعه پرداخت و افزود: با بهره برداری از کلام و سخنان مراجع عظام تقلید و علماء بزرگوار، می توان نوعی تکلیف محوری را برای حضور اقشار مختلف جامعه به وجود آورد.

این مسئول فرهنگی با اشاره به اینکه ماهیت مشارکت سیاسی در نظام اسلامی با دیگر نظام ها متفاوت است، تاکید کرد: یکی از مسائل مهم در بررسی مفهوم مشارکت سیاسی، توجه به ماهیت آن در نظام اسلامی است که تفاوت فاحشی با نظام غیر دینی و اسلامی دارد لذا در نظام دینی برای مشارکت سیاسی مردم، باید از ابزار دینی بهره برداری کرد.

حجت‌الاسلام دوستار به تبیین برنامه های اداره تبلیغات اسلامی شهرستان رشت در انتخابات سال 96 پرداخت و یادآور شد: همایشی با عنوان «مشارکت سیاسی حق و تکلیف» با حضور اقشار تأثیرگذار در اردیبهشت سال 96 برگزار خواهد شد.

 

 

 

 

ارسال نظرات