جانشين فرمانده انتظامي استان زنجان:

مراسم چهارشنبه آخر سال بايد خانواده محور باشد

کد خبر: ۸۸۳۸۲۵۰
|
۲۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۸
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، جانشين فرمانده انتظامي استان زنجان با تبريك سال نو و با اشاره به شهادت تني چند از آتش نشانان در حادثه ريزش ساختمان پلاسكو و با اشاره به كشف انواع مواد محترقه در آستانه چهارشنبه آخر سال گفت : براي پيشگيري از حوادث تلخ چهارشنبه آخر سال، اين مراسم بايد خانواده محور باشد .

سرهنگ جعفر كردلو افزود: مردم ما نشان داده اند در شرايط خاص و بحراني توانمدي همدردي و همكاري با يكديگر را دارا هستند و اين توانمدي را همواره بارها و بار ها به اشكال مختلف نشان داده اند .

وي با تاكيد بر اينكه برگزاري مراسم چهارشنبه آخر سال با حوادث تلخي همراه بوده است تصريح كرد : بياييد به احترام شهداي حادثه پلاسكو و عرض خسته نباشيد به عزيزان آتشي نشان مراسم چهار شنبه آخر سال را طوري برگزار كنيم كه آن عزيزان و ساير يگان هاي اجرايي و خدماتي مانند فوريت هاي پزشكي ، شهرداري، پليس بجاي آماد باش ، در كنار خانواده هايشان باشند.

جانشين فرمانده انتظامي استان زنجان اظهار داشت :مراسم چهارشنبه آخر سال به شکل نادرست موجب شده تا روزهای پایانی سال به روزهای نگرانی و اضطراب خانواده ها تبدیل شود و شاهد حوادث غم بار باشیم.

وي افزود: متاسفانه مراسم چهارشنبه آخر سال بجاي سادگي و دلخوشي با پيرايه هاي خرافي و تحريف دستخوش تغيير شده و عده اي با استفاده از مواد محترقه خطرناك باعث سلب آسايش مردم و بروز اتفاقات ناگواري مي شوند كه در برخي موارد بروز برخي اتفاقات باعث خسارت هاي جاني و مالي فراوان شده و موجب نگراني خانواده ها و شهروندان شده است.

كردلو با بیان اینکه مي توان با توجه به توصيه ها و نظارت بر فرزندان از بروز اغلب حوادث از جمله حوادث چهارشنبه آخر سال جلوگیری کرد گفت : اين مراسم بايد خانواده محور باشد.

جانشين فرمانده انتظامي استان زنجان خاطر نشان كرد : پليس وظيفه خود مي داند براي صيانت از حقوق شهروندان با هرگونه اخلال در نظم امنيت عمومي ، اوباشگري ، رفتار هاي هنجارشكنانه ، راه بندان ، سد معبر و هرگونه اعمال خارج از عرف و قانون برخورد كند.

كردلو اظهار كرد: مهم است بدانيد پليس عهد بسته است تا سر آغاز طنين يا محول حول و الحوال و رسيدن آهنگ بهار از صلاة سحر تا انتهاي شب راخواب نكند و بيدار بماند، بلكه عهدي نشكند و عضوي بدرد نيايد پس با عمل به توصيه ها ، او را همراهي كنيم.

ارسال نظرات