مسئول بسیج مهندسین صنعتی لرستان

آمادگی منابع طبیعی جهت واگذاری زمین کشاورزی برای کشت گیاهان دارویی

مسئول بسیج مهندسین صنعتی لرستان از اعلام آمادگی منابع طبیعی لرستان جهت واگذار اراضی کشاورزی برای کشت گیاهان دارویی خبر داد
کد خبر: ۸۸۳۸۴۶۹
|
۲۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان،ارسلان صادقی در جلسه بررسی کشت و صنعت گیاهان دارویی که در سالن جلسات سازمان علمی استان لرستان برگزار شد، اظهار داشت: منابع طبیعی استان اعلام آمادگی خود را جهت واگذاری حدود ۷۰۰ هکتار زمین کشاورزیکرده که این زمین‌ها جهت کشت گیاهان دارویی در اختیار بسیجیان و مردم قرارگیرند.

وی افزود: با توجه به ظرفیت‌هایی که در لرستان است تولید گیاهان دارویی و فراوری آن را می‌توانیم انجام دهیم که با توجه به بررسی قطب‌هایانجام‌شدهظرفیت‌ها را کارکردیم که حتی بشود به‌عنوان قطب گیاهان دارویی معرفی شود.

مسئول بسیج مهندسین صنعتی لرستان به برخی شهرستان‌ها که در جهت کشت گیاهان دارویی اعلام به همکاری کردند تصریح کرد: شهرستان ازنا؛ بروجرد؛ خرم‌آباد و دوره چگنی اعلام آمادگی جهت کشت گیاهان دارویی کردند.

سرهنگ صادقی ضمن اشاره به اینکه در نظر داریم که یکی از شهرستان‌ها را به‌عنوان پایلوت در نظر گرفته شود خاطرنشان کرد: اقشار بسیج ازجمله بسیج مهندسین کشاورزی و بسیج مهندسین صنعتی تسهیلات اقتصاد مقاومتی را واگذار کنیم و درصدی از اعتبارات را برایی این طرح برنامه‌ریزی کنیم

انتهای پیام /ز


ارسال نظرات