نماینده مجلس در گفتگو با «بسیج»:

رسانه ملی برای کاهش حوادث چهارشنبه سوری اطلاع رسانی کند

نماینده مردم دشتی در مجلس گفت: رسانه ها از جمله رسانه ملی باید به فرهنگ سازی این قضیه بپردازند تا اتفاقات تلخ و ناگوار ناشی از این شب کمتر شود.
کد خبر: ۸۸۳۸۷۱۹
|
۲۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۷

سید کمال الدین شهریاری نماینده مردم دشتی و تنگستان در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری بسیج در رابطه با لزوم فرهنگ سازی رسانه ها برای کاهش پیامدهای ناگوار چهارشنبه سوری اظهار داشت: رسانه ها و کمپین هایی که استفاده از مواد خطرناک و محترقه را تحریم می کنند بسیار موثر هستند.

وی با بیان این مطلب افزود: ما برای اینکه از گسترش امر خلافی جلوگیری کنیم باید از روش های مختلف استفاده کنیم یکی از روش های بسیار مهم و محوری هم فرهنگ سازی و اطلاع رسانی درباره خطرات و مضرات چهارشنبه سوری به مردم است.

این نماینده مجلس خاطر نشان کرد: نیروی انتظامی و نیروهای اطلاعاتی و امنیتی کشور با واردکنندگان و سازندگان و توزیع کنندگان مواد خطرناک و محترقه در کشور برخورد می کنند که در جای خود قابل تقدیر و ارزنده است اما فرهنگ سازی درمورد این قضیه هم خیلی مهم است.

شهریاری تصریح کرد: اینکه مردم را متوجه خطرات چهارشنبه سوری کنیم اثرات اجتماعی بسیار خوبی دارد و همه ما باید فرزندانمان را نسبت به موضوع چهارشنبه سوری آگاهی ببخشیم.

نماینده مردم دشتی و تنگستان در پایان تاکید کرد: رسانه ها از جمله رسانه ملی باید به فرهنگ سازی این قضیه بپردازند تا اتفاقات تلخ و ناگوار ناشی از این شب کمتر شود.


ارسال نظرات