فرمانده سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان:

شهداء، وحدت و سخنان رهبری گزینه های روی میز ایران اسلامی است/ کشورهای حاشیه هم تراز نظامی با ایران نیستند

فرمانده سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان گفت: امروز ایران به حدی پیشرفت کرده است که کشورها منطقه و حاشیه را نمی توان هم تراز نظامی کشور ایران دانست.
کد خبر: ۸۸۳۸۷۲۶
|
۲۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۱
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج هرمزگان، سردار رضا ترابی فرمانده سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان در جمع ائمه جمعه و جماعات شیعه و سنی شهرستان قشم گفت: همان سپاهی که یک روزی عددی نبود امروز لرزه بر اندام دشمنان انداخته است.

وی افزود: خدا رحمت کند امام (ره) ۳۶ سال پیش فرمود اگر سپاه نبود کشور هم نبود، زمانی امام (ره) این جمله را فرمودند که سپاه در امکانات اندک و ضعف نظامی به سر می برد، این ضعف نظامی، سیاسی و اقتصادی به حدی بود که پاسداران سلاح برای جنگیدن نداشتند.

فرمانده سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان با اشاره به پیشرفت ایران در حوزه  نظامی اظهار کرد: امروز ایران به حدی پیشرفت کرده است که کشورها منطقه، حاشیه و آمریکا را نمی توان هم تراز نظامی  کشور ایران دانست.

سردار ترابی تصریح کرد: دیگر گذشت آن زمانی که شخصی مثل صدام حسین به کشور ایران نگاه چپ کند بلکه  پدیدآوران صدام حسین هم جرأت ندارند به کشور ایران نگاه چپ کنند چرا که ایران در بالاترین آمادگی نظامی قرار دارد.

وی ادامه داد: این کمبودها و ضعف سیاسی داخل کشور باعث شد که یک انسان نابکاری به اسم صدام حسین با چراغ سبز آمریکا خیلی به راحتی به ایران حمله کرد و تا دروازه اهواز پیش آید.

سردار ترابی بیان کرد: امام (ره) در آن شرایط سخت با امکانات کم همه ما را به وحدت و یکپارچگی فرا میخواند، الحمدالله شرایط سخت را پشت سر گذاشتیم و امروزهم رهبر معظم انقلاب ما را به وحدت فرا می خواند چراکه وحدت و یکپارپگی اعتقاد قلبی ما است و شرایط برای ما تفاوتی نمی کند.

وی اظهار کرد: وحدت مردم خونگرم و مهربان شیعه و سنی هرمزگان زبانزده عام و خاص است که با یکدیگر کار و ازدواج می کنند، اردوهایی شیعه و سنی برای وحدت کمک بسیاری می کند.

فرمانده سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان گزینه های روی میز ما مقابل دشمن وحدت، شهداء و سخنان رهبری عنوان کرد و افزود: مقام معظم رهبری از تک تک موشک های ایران آگاه هستند.
ارسال نظرات