تقدیر فرماندهی سپاه استان یزد از شهرداری ابرکوه

با اهدا لوحی توسط سرتیپ دوم پاسدار اکبر فتوحی، فرمانده سپاه الغدیراستان یزد، از شهردار ابرکوه به عنوان تلاشگر در عرصه برنامه های فرهنگی، اجتماعی و بومی محلی تقدیر شد.
کد خبر: ۸۸۳۸۹۴۴
|
۲۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۹
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از ابرکوه، با اهدا لوحی توسط سرتیپ دوم پاسدار اکبر فتوحی، فرمانده سپاه الغدیراستان یزد، از شهردار ابرکوه به عنوان تلاشگر در عرصه برنامه های فرهنگی، اجتماعی و بومی محلی تقدیر شد.
لازم به ذکر است شهرداری ابرکوه با تلاش جهت سالم‌سازی فضای عمومی شهر نظیر شوارع و معابر،پارک‌ها و بوستان‌ها و بهینه‌سازی و غنی‌سازی اوقات فراغت، اصلاح محلات و بویژه همکاری با نهادهای فرهنگی، برنامه های متعددی را در این زمینه اجرا نموده است.
متن این تقدیر نامه بدین شرح است:
جناب آقای حسین حاتمی
سلام علیکم
حمد و سپاس بی کران خداوندی را سزاست که بر ما منت نهاد و دوران حیات ما را در عصر استقرار حکومت اسلامی قرار داده و شرایط بی سابقه ای جهت تبلیغ ارزش های الهی پیش روی ما نهاده است.
اینجانب به استناد حدیث شریف " من لم یشکر المنعم الخالق من النخلوقین لم یشکر الله عز و جل" بر خود لازم میدارم از تلاش جنابعالی در اجرای برنامه های فرهنگی اجتماعی و بومی محلی در سال 1395 صمیمانه تقدیر و تشکر نمایم.
امید است با استعانت از درگاه احدیت در سایه سار توجهات خاصه حضرت بقیه الله اعظم و تحت زعامت و فرماندهی معظم کل قوا حضرت آیت الله العظمی خامنه ای در جهت تحقق آرمان های انقلاب و خدمت به اسلام و مسلمین و پاسداری از دستاوردهای انقلاب اسلامی موفق و موید باشید.
سرتیپ دوم پاسدار اکبر فتوحی
فرمانده سپاه الغدیر استان یزد

ارسال نظرات