حضور یوسف کرمی در مناطق محروم سیستان و بلوچستان

ورزشکاری که جهادگر می شود/کرمی در گروههای جهادی شهرستان دلگان در حال ارائه خدمات عمرانی به نیازمندان این منطقه است

یوسف کرمی، قهرمان تکواندوی کشور و جهان با حضور در مناطق محروم شهرستان دلگان استان سیستان و بلوچستان در اردوی جهادی شرکت کرد
کد خبر: ۸۸۳۹۳۰۴
|
۲۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۱
به گزارش  خبرگزاری بسیج از استان سیستان وبلوچستان یوسف کرمی، قهرمان تکواندوی کشور و جهان با حضور در مناطق محروم شهرستان دلگان استان سیستان و بلوچستان در اردوی جهادی شرکت کرد.

وی در حاشیه برگزاری این اردوی جهادی با ابراز خوشحالی از حضور در استان سیستان و بلوچستان در گفت و گو با خبرنگار بسیج اظهار داشت: به همراه بسیج سازندگی در این اردو شرکت کردم و در کنار کسانی هستم که بدون هیچ چشم‌داشتی و با نیت خالص اینجا حضور دارند.

وی تصریح کرد: من هم بدون هیچ چشم‌داشتی و همراه با قلبم در اینجا هستم و توصیه می‌کنم به بقیه قهرمانان و بازیگران که در اینجا حضور پیدا کنند.

قهرمان تکواندوی کشور و جهان ادامه داد: من از صمیم قلب دوست داشتم که به اینجا بیایم و از مردم خونگرم و مهمان‌نواز سیستان و بلوچستان نیز تشکر می‌کنم که در این مدتی که اینجا حضور داشتم با مهربانی با ما رفتار کردند.

وی ادامه داد: ما با حضورمان نشان می‌دهیم که هرجای ایران که لازم به حضور ما باشد ما هستیم و هر ایرانی که در دورترین جای ایران هم که باشد ما باهم برادر هستیم و این شاید تنها کاری باشد که از ما بر بیاید

ارسال نظرات