مسئول بسیج جامعه زنان در گفتگو با «بسیج»:

برخی فیلم‌ها چهره‌ای ضعیف و سیاه از بانوی چادری نمایش می‌دهند/ سینمایی که هیچ رنگ و بویی از واقعیت ها و تعلیم و تربیت جامعه ندارد

اصلانی گفت: هیچ نمی توان گفت در مورد سینمایی که هیچ رنگ و بویی از واقعیت ها و تعلیم و تربیت جامعه ندارد در عین حال تقلید سبک زندگی بسیار غلط و فحاشی و سیگار کشیدن و تحقیر زنان است.
کد خبر: ۸۸۳۹۳۰۸
|
۲۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۸
سینمایی که هیچ رنگ و بویی از واقعیت ها و تعلیم و تربیت جامعه ندارد
مینو اصلانی مسئول بسیج جامعه زنان با انتقاد از ترویج برخی مسائل غیر اخلاقی در فیلم ها گفت: الفاظ رکیکی در برخی از فیلم ها هست که انسان از اینکه با خانواده به تماشای چنین فیلمی می آید پشیمان می شود.

وی افزود: الفاظ بسیار زشت و زننده که در فرهنگ غنی ما نیست و این مخصوص افراد بد مست است که قبل از انقلاب این حرف ها را به زبان می آوردند. اینکه به عنوان نماد اینها معرفی شود بسیار سخیف است. بحث تاریک جلوه دادن زندگی ها که بسیار تاسف بار است.

مسئول بسیج جامعه زنان اظهار داشت: بعضی از فیلم ها آنقدر سیاه است و حتی در آنها رنگ به کار برده نشده است. فیلم ها بعضا بسیار مرده هستند و حتی در بعضی از آنها به خاطر فقر ارزش ها زیر پا گذاشته می شود اما این طور نیست که خیلی از خانواده ها به خاطر نداری ارزش ها را فراموش کنند.

اصلانی ادامه داد: سازمان ملل برنامه ای دارد که همه پیش می برند و اینکه فقر زنانه می شود. عمدتا در فیلم ها می بینیم که زن موجود بسیار ضعیف است که بعضا هم چادری است و این جای تاسف دارد و هیچ نمی توان گفت در مورد سینمایی که هیچ رنگ و بویی از واقعیت ها و تعلیم و تربیت جامعه ندارد در عین حال تقلید سبک زندگی بسیار غلط و فحاشی و سیگار کشیدن و تحقیر زنان است.

ارسال نظرات