فرمانده ناحیه مقاومت بسیج روح الله یزد:

نقش تربیتی جوانان توسط بسیج و هیئت امنای مساجد دنبال شود

مراسم قدردانی از امام جماعت و هیئت امنای مسجد حضرت ابوالفضل(ع) قاسم آباد توسط فرمانده و مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج روح الله یزد برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۳۹۳۳۲
|
۲۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد؛سرهنگ زارع کمالی در این مراسم گفت: ما در مسجد نیاز به نیروی متخصص داریم چرا که به فرموده امام راحل مسجد سنگر است و باید حفظ شود و و حفظت از مسجد وظیفه ما است و اگر کوتاهی کنیم دیگران استفاده خواهند کرد.

زارع کمالی با اشاره به رویکرد جدید سازمان بسیج گفت: رویکرد جدید این است که تربیت جوانان انقلاب اسلامی با هماهنگی امام جماعت و هدایت بسیج انجام شود و اقشار در محلات بیایند و در محلات کار را در دست بگیرند و مسیر را ادامه دهند.

وی با تاکید بر همکاری روحانیون و فرماندهان پایگاه ها افزود: باید همه یک رای و همدل و همفکر و با وحدت برنامه ها را منسجم ادامه دهیم و با توجه به شرایط حساسی که داریم با تمام توان همه نقشه های دشمن را نقش بر آب کنیم.در پایان مراسم توسط فرماندهی و مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه هدایایی به امام جماعت و هیئت امنای مسجد حضرت ابوالفضل(ع) قاسم آباد اهدا گردید و از زحمات ایشان تقدیرو تشکر گردید.


ارسال نظرات