نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان:

راضی نگه داشتن مادران از خود موجب رستگاری و رفع مشکلات می شود

راضی نگه داشتن مادران از خود موجب رستگاری و رفع مشکلات می شود واحترام به مادران همواره مورد تاکید اسلام است.
کد خبر: ۸۸۳۹۸۴۷
|
۲۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۰
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان در خطبه های نماز جمعه زنجان با تبریک سالروز ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) گفت: آغاز و پایان سال 95 با روز ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) همزمان بود که این باعث برکت سال شد.

حجت الاسلام خاتمی با اشاره به تکریم نقش زنان از سوی پیامبر اکرم (ص) افزود: روز مادر و روز زن فرصتی ارزشمند برای تکریم آنان است.

وی در ادامه اظهار داشت: روایات بسیاری وجود دارد که نشان می دهد زندگی حضرت زهرا (س) مملو از کرامت بود .

خطیب جمعه زنجان گفت: راضی نگه داشتن مادران از خود موجب رستگاری و رفع مشکلات می شود واحترام به مادران همواره مورد تاکید اسلام است.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان با اشاره به نزدیکی ایام نوروزبه صله ارحام تصریح کرد:همانطور که روزها نو می شوند باید تلاش کنیم کینه ها را نیزازخود دور کنیم وسنت زیبای صله ارحام را به جا آوریم.

وی در ادامه نمازگزاران را به رعایت تقوای الهی دعوت کرد و گفت : تقوای الهی بهترین پس انداز و توشه برای روز سخت حساب و کتاب در آخرت است.

حجت الاسلام خاتمی با اشاره به سالروز آغاز عملیات فتح المبین افزود : در مجامع بین المللی ایران با قدرت تمام و سربلندی ایستاده و این نتیجه خون شهدا بصیرت مردم ، رهبری های حکیمانه رهبری است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار