رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان:

فاطمه زهرا(س) الگوی بی‌بدیل و ماندگار بشریت است

علی گرجی گفت: زندگی سراسر نور حضرت زهرا(س) الگویی بی‌بدیل و ماندگار برای بشریت است.
کد خبر: ۸۸۳۹۹۰۶
|
۲۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ علی گرجی زادروز خجسته حضرت فاطمه زهرا(س) بهانه‌ای را بهانه‌ای برای تفکر در زندگی آن حضرت برشمرد و افزود: دردانۀ هستی، امّ ابیها، انسیه حورا حضرت فاطمه‌ زهرا (سلام‌الله علیها) بار دیگر با آمدنش فضای کشوروجهان اسلام را از عطر روحانی و دل‌انگیز خود آکنده ساخت.

گرجی یک عمر مجاهدت جانانه آن بانوی نمونه را در کنار ولی امر خویش بی‌نظیر دانست و تصریح کرد: امام خمینی(ره) با انقلاب الهی خویش زمینه توجه به الگوی فاطمی و تجلی‌بخشی از آن عظمت‌ها را فراهم آورد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان چهارمحال و بختیاری انقلاب‌اسلامی را موجب تغییر نگرش دنیا به زن دانست و خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی زن را به عنوان یک انسان آزاد ، مستقل ، متفکر و مکمل خلقت و در کنار مرد معرفی نمود نه ابزاری برای تبلیغات و سایر اهداف دور از شأن انسان.

وی ادامه داد: در هشت سال دفاع مقدس شاهد بودیم چگونه مادران عزیز وبزرگوارشهدا و ایثارگران، نقشی بی‌بدیل، حماسی، مهم و تأمل‌انگیز داشتند به طوری که به تمام معنا به این فرموده ولی امرمسلمین امام خامنه ای، "زن امروز دنیا الگو مى‏خواهد. اگر الگوى او زینب و فاطمه‏ى زهرا باشند، كارش عبارت است از فهم درست، هوشیارى در درك موقعیتها و انتخاب بهترین كارها." جامه عمل پوشانیدند.

به گفته وی شروع سال جدید و ایام نوروز مزین به میلاد باسعادت آن حضرت، فرصتی مغتنمی است تا زنان مسلمان و مؤمن ایران اسلامی در پرتو " سیر و سلوک فاطمی " با آشنایی از ارزش‌هایی كه حضرت فاطمه زهراء (س) به پاسداری از آن همت گماشت نظیر ( - حجاب و پوشش كامل اسلامی در شرایط گوناگون زندگی- كار و تلاش اقتصادی، برای تأمین شرافتمندانه زندگی خانوادگی- ایثار و مقدم داشتن دیگران بر خویش- زهد و وراستگی از زر و زیور و تشریفات زندگی- قناعت در مصرف و اكتفا به حداقل امكانات مادی- دفاع از مظلوم در شرایط دشوار سیاسی - تسلیم در برابر خدا، پیامبر و رهبری امت اسلامی- منكر ستیزی در شرایط دشوار- دفاع از حكومت اسلامی با ایثار جان و مال و فرزند- دفاع قلبی، زبانی و عملی از معروف‌های و ارزش‌های اسلامی- ولایتمداری در تمام تصمیم‌ها و مواضع فردی- همسرداری بر پایه ارزش‌های الهی) همت گمارند.

ارسال نظرات