معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان؛

نهالکاری سپاه 5 استان کشور در کانون بحران ریزگردها

سپاه پاسداران 5 استان شامل لرستان ، خوزستان ، ایلام ، یزد و چهارمحال و بختیاری در خوزستان نهالکاری می کنند.
کد خبر: ۸۸۳۹۹۵۴
|
۲۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۰:۵۲
معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قرارگاه سپاه لرستان در اهواز گفت:چند سالی است که پدیده شومی تحت عنوان ریز گردها استان های مرزی را آزار می دهد و مردم را تهدید می کند،
این مشکل در خوزستان به مشکل حادی تبدیل شد و مقام معظم رهبری اخیرا ابن ناراحتی مردم را به شکلی به مسئولین  دولتی گوشزد کردند و به دنبال آن وزیر ها به استان خوزستان آمدند.
 
وی افزود:یکی از اقدامات پیش بینی شده بحث نهال کاری با هدف مهار این پدیده بود که دولت و سپاه در این زمینه وارد عمل شده است.

 معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان با اشاره به کانون ریزگردها در بخش شرقی اهواز به سمت ماهشر، گفت:چهار سپاه استانی شامل سپاه لرستان ،ایلام  ، یزد ، چهار محال بختیاری  و خود سپاه خوزستان  قرار است که دریک  بازه حداکثر 15روزه چهار هزار هکتار از کانون بحران ریز گردها را نهال کاری کنند.
 
پازدار افزود: سپاه حضرت ابوالفضل (ع) 250هکتار  از این عملیات را  پذیرفته و از فردا کار درختکاری در اهواز با حضور سردار کشکولی فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان آغاز می شود.
 
وی با بیان اینکه 5 تیم صد نفره دانشجویان بسیجی برادر به مدت یک هفته در این اقدام فعالیت می کنند ، گفت:در پایان کار فرمانده کل سپاه  استان  در این همین منطقه شاهد پایان کار خواهند شد .
 
معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان تصریح کرد: بخش قابل توجهی از امکانات استان را آماده و مستقر کردیم و باید خدا را شاکر باشیم که دریک سازمانی خدمت می کنیم که رسالت محور است و ماموریت محور نیست .

 
 
 

ارسال نظرات