وریا غفوری به اردوی تدارکاتی تیم ملی فوتبال بزرگسالان دعوت شد

کد خبر: ۸۸۳۹۹۸۳
|
۲۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۸:۲۰
به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از پایگاه خبری اداره کل ورزش و جوانان استان کردستان ، کادر فنی فدراسیون، 19 بازیکن منتخب فوتبال کشور را به اردوی تیم ملی بزرگسالان در تهران دعوت کرد.
بر اساس این گزارش ، اردوی تدارکاتی تیم ملی فوتبال بزرگسالان کشور به مدت سه روز زیر نظر سرمربی تیم ملی برگزار می شود و خود را جهت دیدار با تیم ملی فوتبال کشوره های قطر و چین آماده می کنند.
وریا غفوری فوتبالیست کردستانی همراه با بازیکنان دعوت شده باید روز پنجشنبه 26 اسفند ماه خود را در کادمی ملی فوتبال به کادر فنی معرفی کند.
وریا غفوری در سال 93 با ارائه بازی های خوب در رقابت های جام ملت های آسیا و با نظرسنجی صورت گرفته به عنوان پدیده تیم ملی کشورمان در این مسابقه ها انتخاب شد.
همچنین وریا غفوری در مرداد ماه سال 94 به عنوان بهترین مدافع چهاردهیمن دوره لیگ برتر فوتبال ایران انتخاب شد و لوح خود را از دستان کیومرث هاشمی رییس کمیته ملی المپیک دریافت کرد.
وریا غفوری در تیم های لیگ برتری پاس همدان، شهرداری تبریز، نفت تهران، سپاهان اصفهان و استقلال تهران در پست مدافع بازی کرده و حضور در چندین دوره اردوهای تیم ملی در داخل و خارج کشور را در کارنامه ورزشی خود دارد.
ارسال نظرات