میثاق با شهدای شلمچه

زایران سرزمین نور از شهرستان های شهرکرد، فارسان و سامان با آرمان های والای شهدای دفاع مقدس در مشهدالشهدای شلمچه تجدید عهد وپیمان کردند.
کد خبر: ۸۸۳۹۹۹۴
|
۲۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۵:۵۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری از جنوب؛ کاروان 200نفره راهیان نور خواهران از شهرستان های شهرکرد، فارسان و سامان در دومین روز از سفر خود ضمن بازدید از اروند کنار و یادمان شهدای عملیات غرور آفرین والفجر 8 در مشهدالشهدای شلمچه حضور یافتند.

این زایران سرزمین نور ضمن تجدید عهد و پیمان با آرمان های والای شهدای هشت سال دفاع مقدس از سخنرانی سردار سرلشگر محمد باقری، رئیس ستاد فرماندهی کل نیروهای مسلح در زیارتگاه شهدای شلمچه بهره مند شدند.

گفتنی است: سرلشگر باقری در جمع زائران راهیان نور حاضر در زیارتگاه شهدای شلمچه، به تشریح اهمیت منطقه شلمچه پرداخت و گوشه هایی از رشادت های رزمندگان اسلام در عملیات های بیت المقدس، رمضان، کربلای 5 و 8 را یادآور شد.

وی، ایمان و شهادت طلبی و روحیه ایثار رزمندگان اسلام را بالاتر از بمب اتم دانست و افزود: در دوران دفاع مقدس، در جلسه ای حضور داشتم که می گفتند، شکست دشمن در شلمچه نیاز به بمب اتم دارد ولی ما چیزی بالاتراز بمب اتم در بین رزمندگان خود داشتیم و آن چیزی نیست جز ایمان، شهادت طلبی و روحیه ایثار که باعث شد تا رزمندگان اسلام در عملیات کربلای 5 این مناطق را از دست دشمن آزاد کنند.

شایان ذکر است: حضور در رزمایش فرهنگی رزمی بصیرتی ستارگان زمینی در اردوگاه شهید مسعودیان اهواز، بازدید از خرمشهر، منطقه نهر خیّن و معراج شهدای اهواز از دیگر برنامه های این کاروان زیارتی بصیرتی بود.

ارسال نظرات