جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین :

زائرسرای لرستان در اهواز یک هتلینگ مجهز است

جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به اینکه زائر سرای لرستان یکی از یهترین زائرسرا های راهیان نور است گفت: مسئولان لرستان برای احداث این مکان هزینه جدی کرده اند.
کد خبر: ۸۸۴۰۵۶۷
|
۰۱ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۱
سردار علی فضلی در گفتگو با خبرنگار اعزامی خبرگزاری بسبج لرستان به اهواز در حاشیه بازدید از مقر لرستان در اردوگاه راهیان نور شهید مسعودیان اظهار داشت : در سال 88و 87 و قبل از آن سالانه قریب به 14هزار نفر زائر مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس بوده اند اما  امروز از مرز6میلیون و 236 هزار نفر عبور کرده است و پیش بینی می شود به 7میلیون نفر هم برسد.  
وی افزود: ظرفیت استان ولایتمدار و حماسی لرستان و لشکر 57سپاه حضرت ابوالفضل (ع) که چه در زمان قبل از انقلاب ، چه در جبهه های غرب کردستان و همچنین در طول سال های  دفاع مقدس  شهدای  عزیزی تقدیم  اسلام کردند قابل تقدیر است.  
جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین تصریح کرد: امروز هم پیشکسوتان عزیز ما در استان  لرستان ، فرمانده سپاه استان لرستان  یار صدیق  امامین انقلاب سردار کشکولی، سرهنگ پازدار و همه همکاران صدیق آنان با ایجاد این زائرسرا در  بستر سازی برای ترویج فرهنگ دفاع مقدس  کار ازشمندی  انجام دادند.  
سردار فضلی با اشاره به اینکه زائر سرای لرستان در اهواز جزء بهترین  زائر سرا های ما در راهیان نور است گفت: این اقدام کاری در حد عالی و در شان  در همه اقشار جامعه اعم از اساتید دانشگاه ، اساتید حوزه ، دانشجویان،  طلاب، فرهنگیان و  دانش آموزان،  متخصصین و آحاد مردم شریف لرستان است.
وی افزود: استان لرستان برای ایجاد این مکان هزینه های جدی و قابل توجهی کرده است که این اقدام فرماندهی سپاه لرستان، استاندار  و سایر مسئولین  دلسوز استان  که همت گماردند  و زائر سرایی را که به نوعی هتلینگ مجهزی برای مردم است جای تقدیر دارد و این حرکت برای آنها باقیات الصالحات است.
این فرمانده سپاه پاسداران از خامدین ، راویان،مدیران کاروان ها و مجموعه  دست اندرکاران راهیان نور لرستان که جزء  بهترین های استان ها هستند  تشکر کرد و گفت:در راهیان نور هر سال باید  نو آوری دلشته باشیم  ، چون راهیان نور یک اقدام  بلند فرهنگی است هر میزان زاویای  دفاع مقدس است  ترویج داده  شود برای جوانان ما  سازنده است .
سردار فضلی به برخی برنامه های راهیان نور امسال اشاره کرد و اظهارداشت : امسال تلاش کردیم جشنواره "رهاورد سرزمین نور "،جشنواره "باروت خیس" ، روز ملی راهیان نور و چند شب اجرای ویژه برنا مه هایی در خرمشهر  و اردوگاه شهید باکری را اجرا کنیم.
 جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین عملیات  راهیان نور را یک عملیات مشترک دانست و گفت:  همه دستگاه ها ازجمله دولت، مجلس شورای اسلامی،  نیروهای مسلح  و بخش مردم نهاد  برای برگزاری این حرکت فرهنگی کمک می کنند.

لازم به ذکر است استراحت گاه زائران لرستانی در اردوگاه شهید مسعودیان  اهواز امسال به همت سپاه حضرت ابوالفضل (ع) و استانداری لرستان احداث شد که قریب به 600 نفر ظرفیت دارد.  
ارسال نظرات