دادستان عمومی و انقلاب مرکز مازندران:

باید از این گنجینه بی پایان راهیان نور به نحو مطلوب استفاده کرد

دادستان عمومی و انقلاب مرکز مازندران با اشاره به حضور پرشور جوانان در اردوهای راهیان نور، گفت: واقعیت‌های دفاع مقدس برای جوانان در اردوهای راهیان نور تبیین شود.
کد خبر: ۸۸۴۰۶۱۵
|
۰۱ فروردين ۱۳۹۶ - ۲۰:۲۷

حجت الاسلام اسدالله جعفری در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج  مستقر در مناطق عملیاتی جنوب کشور،  اظهار داشت: رهبری معظم انقلاب جامع ترین تعریف را درباره راهیان نور ارائه دادند.

وی افزود: راهیان نور یک گنجینه بی پایان و باید از این ذخیره بی پایان به نحو مطلوب استفاده کنیم.

جعفری گفت: علیرغم تمام تلاش‌هایی که در حوزه راهیان نور انجام می‌دهند و مشارکت و همراهی که دستگاه‌های متولی امر دارند هنوز ما نتوانستیم آن جایگاه اصلی را پیدا کنیم و آن استفاده ای را که باید از این معدن و ذخیره مهم داشته باشیم.

این رزمنده دوران دفاع مقدس با اشاره به اینکه این مناطق می‌تواند برای تحول انسان در درون و بیرون اثرگذار باشد، تصریح کرد: واقع قضیه این است که انسان در تا این شرایط قرار نگیرد و در یک محیطی که سرشار از معنویت و آکنده از یاد و خاطره رزمندگان و مردان خدا باشد قرار نگیرد نمی‌تواند معنا و مفهوم بلند حول حالنا الی احسن الحال درک کند.

جعفری بیان کرد: این سرزمین انسان را به خدا نزدیک می‌کند و جوانان ما را با مفاهیم بلند ایثار و شهادت و عشق به اهل بیت و ارزش‌های دفاع مقدس آشنا می‌کند. محصولات فرهنگی و معنوی دفاع مقدس یک محصولات واقعا بی پایان بی منتهایی است باید مدیریت به گونه ای باشد که ما بتوانیم حداکثر استفاده را ذخیرگاه بزرگ معنوی کنیم و چارچوب را هم فرمایشات رهبر معظم انقلاب قرار دهیم.

وی تاکید کرد: سپاه پرچمدار اردوهای راهیان نور بوده و تلاش‌های خوبی هم انجام داده و مجموعه دولت و دستگاه‌های اجرایی که نقش پشتیبانی را دارند باید برنامه‌ریزی شود.

جعفری گفت: رسانه‌ها می‌توانند در انتقال فرهنگ دفاع مقدس و با حضورشان در این یادمان‌ها می‌توانند در تبیین واقعیت‌ها و حقیقت‌های دفاع مقدس کمک کنند.


ارسال نظرات
پر بیننده ها