خبرهای داغ:
مدیرعامل سازمان توسعه گردشگری:

ارائه خدمات 30اتوبوس «تبریزگردی» به مسافران نوروزی

مدیرعامل سازمان توسعه گردشگری شهرداری تبریز، گفت: امسال ۳۰ دستگاه اتوبوس برای تبریزگردی پیش بینی کرده‌ایم و انجمن علمی گردشگری دانشگاه‌های تبریز هم در این اتوبوس‌ها حضور یافته و تورها را در کنار شهرداری هدایت می‌کند.
کد خبر: ۸۸۴۰۶۳۴
|
۰۲ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، رضا خلیلی با اشاره به اینکه شهرداری تبریز بیش از ۹۰۰عنوان برنامه از آغاز اسفند ۹۵ تا ۱۵ فروردین ۹۶ برنامه‌ریزی کرده و به مناسبت نوروز اجرا می‌کند،اظهار داشت: نوروز مقدمه تبریز ۲۰۱۸ است و باید با قدرت در این ایام در جهت جذب گردشگر تلاش کنیم.

وی عمارت شهرداری تبریز را دارای بالاترین میزان بازدید در بین موزه‌های کشور دانست و خاطر نشان کرد: بر اساس آمار، بازدید از این موزه بسیار بیش از دیگر موزه‌ها بوده است ولی به علت اینکه متعلق به شهرداری است و نه میراث فرهنگی، زیاد برجسته نمی‌شود.

خلیلی در پاسخ به سؤال تسنیم در مورد خرید اتوبوس‌های دو طبقه گردشگری برای ارائه خدمات به گردشگران، گفت: به دلیل اینکه شهرداری به صورت مستقیم امکان واردات این خودروها را ندارد، یک بخش خصوصی در تهران اقدام به وارد کردن این اتوبوس‌ها کرده که با نظر شهردار از این نوع اتوبوس‌ها خریداری می‌کنیم.

مدیرعامل سازمان توسعه گردشگری شهرداری تبریز، افزود: در نمایشگاه برلین هم با چند شرکت در این مورد مذاکره کردیم و باید بخش خصوصی در این موضوع ورود یابد.

وی با بیان اینکه به درست یا غلط برخی تبریزگردی را در تابستان و بهار می‌دانند، ادامه داد: هر فصل تبریز جذابیت خاص خود را دارد، تنها شهری هستیم که در کنار ما دو کویر و دو پیست اسکی وجود دارد و این ها ظرفیت‌های بالای این شهر برای حضور گردشگر را نشان می‌دهد.

خلیلی بیان کرد: این آب و هوا و جذابیت‌ها واقعاً در هیچ نقطه ایران به صورت یکجا وجود ندارد و باید در تمام فصول برای جذب گردشگر نه تنها برای تبریز بلکه برای سایر شهرهای استان و حتی شمال غرب کشور تلاش کنیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها