فرمانده سپاه البرز؛

ارزش تولید ملی را به گفتمان و باور عمومی تبدیل کنیم

سردار مولایی گفت: ما باید به یک بازنگری جدی در نوع فرهنگ حاکم بر رفتارهای اقتصادی مردم برسیم و با برنامه ریزی های کوتاه مدت و بلند مدت ضرورت و ارزش تولید ملی را به گفتمان و باور عمومی تبدیل کنیم.
کد خبر: ۸۸۴۰۷۶۸
|
۰۲ فروردين ۱۳۹۶ - ۲۱:۲۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، سردار سید یوسف مولایی فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز به مناسبت فرارسیدن سال نو  در گفتگو با بسیج ضمن تبریک و تهنیت به مناسبت فرارسیدن بهار طبیعت و سال نو، که آغازین روزهای آن معطّر و مزین به شمیم روح افزای ولادت با سعادت ام ابیها، حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها) است، نکاتی را در خصوص شعار سال مطرح فرمودند.
 
ارزش تولید ملی را به گفتمان و باور عمومی تبدیل کنیم 
 
فرمانده سپاه البرز گفت: با توجه به اینکه اقتصاد مقاومتی چشم‌اندازی کلان در جریان اقتصاد ایران اسلامی است با اشاره به نقش سپاه و بسیج در عرصه های مختلف نسبت به آرمان های امام و انقلاب و رهبر معظم انقلاب اسلامی به شعار سال ۹۶ اقتصاد مقاومتی تولید و اشتغال اشاره و به نقش بسیج در این رابطه تاکید کردند.
 
سردار مولایی در خصوص تقویت فرهنگ تولید گفت: ما باید به یک بازنگری جدی در نوع فرهنگ حاکم بر رفتارهای اقتصادی مردم برسیم. و با برنامه ریزی های کوتاه مدت  و بلند مدت ضرورت و ارزش تولید ملی را به گفتمان و باور عمومی تبدیل کنیم.
 
ایشان با اشاره به نقش بسیج در تحقق این شعار به هم افزایی بیشتر اقشار بسیج در عرصه های مختلف اشاره و با تاکید به نقش بسیج سازندگی در ایجاد کارآفرینی و اشتغال با طرح ها و برنامه های مختلف در این خصوص اشاره کردند که ان شاالله به زودی کارگروهی در استان در این خصوص در بسیج سازندگی ایجاد خواهد شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها