خاک بهشت-37

هفتم فروردین بیش از40نفر از بسیجیان به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام می شوند

مرحله دوم اعزام کاروان راهیان نور هفتم فروردین خواهد بود که بیش از 40نفر از بسیجیان خواهر به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام خواهند شد .
کد خبر: ۸۸۴۰۸۴۳
|
۰۳ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۳
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، فرمانده سپاه ناحیه خرمدره در حاشیه بدرقه بسیجیان گفت: بسیجیان دلاور با حضور در مناطق عملیاتی جنوب کشور روز مبارک عید خوشان را به دور از خانواده و در کنار خاطره ها و رشادتهای شهدا و رزمندگان در یادمان های این سرزمین سپری خواهند کرد

سرهنگ محسن احمدی تبار افزود: بسیجیان با دیدار از یادمان‌های هشت سال دفاع‌مقدس و مناطق عملیاتی، گوشه‌ای از زحمات رزمندگان را لمس و قدردان این دلاوران و خانواده‌های شهدا و رزمندگان باشند، زیرا عزت و سربلندی مان را مدیون خون پاک و آسمانی این شهیدان می دانیم .

احمدی تبار با تاکید بر اینکه تشریح ارزش‌های دفاع‌مقدس مهم‌ترین هدف اعزام کاروان راهیان‌نور است، اظهار داشت: اردوهای راهیان‌نور نقش به‌سزایی در آشنایی نسل‌های سوم و چهارم انقلاب اسلامی با فرهنگ و تفکر بسیجی و مفاهیم ارزشمند ایثار، شجاعت و فداکاری دارد .

سرهنگ احمدی تبار افزود مرحله دوم اعزام کاروان راهیان نور هفتم فروردین خواهد بود که بیش از 40نفر از بسیجیان خواهر به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام خواهند شد .

ارسال نظرات