بازرسی از جایگاه های عرضه سوخت استان

مدیرعامل شرکت پالایش و پخش فرآورده های نفتی استان از در نظر گرفتن دو تیم گشت و بازرسی از جایگاههای عرضه سوخت بنزین و سی ان جی دراستان در ایام نووز خبر داد.
کد خبر: ۸۸۴۰۹۲۷
|
۰۳ فروردين ۱۳۹۶ - ۲۱:۰۱
مسعودی گفت: این تیم ها در دو شیفت کاری به طور مستمر در ایام نوروز بر نحوه کمیت و کیفیت فرآورده های ارائه شده، آزمایش های آب یابی ،چگونگی وضعیت خدمات رسانی آنها از جمله رستوران ها، سرویسهای بهداشتی و نمازخانه های جایگاههای عرضه سوخت استان بازرسی می کنند و در صورت مشاهده تخلف با جایگاهداران برخورد می شود.
وی با بیان اینکه در طول 11 ماهه گذشته امسال بیش از 7 هزار بازدید از مخازن جایگاههای سوخت مایع، هزار و 445 بار آزمایش آب یابی از مخازن پمپ بنزین ها و 11 بازدید از نازلهای جایگاه های سوخت استان صورت گرفته است افزود : با بررسیها و آزمایشهای انجام شده هیچ تخلفی مشاهده نشده است.
مسعودی همچنین از توزیع و پخش 364 میلیون لیتر انواع فراورده های نفتی در استان در 11 ماهه گذشته امسال خبر داد و گفت :از این میزان 190 میلیون لیتر آن بنزین معمولی ،144 میلیون لیتر آن گازوئیل یا نفت و گاز ،23 میلیون لیتر نفت سفید ،3 میلیون لیتر نفت کوره و بقیه سوختهای هواپیمایی بوده است.
مدیر عامل شرکت پالایش و پخش فراورده های نفتی استان از افزایش 8 درصدی مصرف بنزین و 5 درصدی مصرف گازوئیل در 11 ماهه گذشته در استان نسبت به مدت مشابه پارسال خبر داد و افزود: افزایش سفرها ،طول راهها و نیز افزایش حمل و نقل جاده ای از جمله علل این افزایش بوده است.
مسعودی همچنین از مصرف 75 میلیون متر مکعب گاز فشرده در استان خبر داد و گفت :علاوه بر آن در 11 ماهه گذشته امسال هزار و 206 سیلندر گاز در استان توزیع شده است.
ارسال نظرات