امام جمعه موقت یزد خواستار شد:

مسئولان رهنمودهای رهبر انقلاب به ویژه در زمینه مسائل اقتصادی را مورد توجه قرار دهند/برگزاری انتخابات پرشور نقش مهمی در توسعه بیش از پیش کشور ایفا می‌کند

آیت الله مدرسی گفت: همیشه اولویت بیانات مقام معظم رهبری مسائل فرهنگی، دینی و اخلاقی بوده اما هم اکنون به دلیل شرایط کشور ، مسائل اقتصادی محور اصلی و مورد عنایت ویژه و مطالبه خاص ایشان است.
کد خبر: ۸۸۴۱۱۰۴
|
۰۴ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۳
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد، آیت‌الله سیدمحمدرضا مدرسی در خطبه‌های امروز نمازجمعه یزد با اشاره به بیانات اخیر رهبر معظم انقلاب گفت: همیشه اولویت بیانات مقام معظم رهبری مسائل فرهنگی ، دینی و اخلاقی بوده اما هم اکنون به دلیل شرایط کشور ، مسائل اقتصادی محور اصلی و مورد عنایت ویژه و مطالبه خاص ایشان است.
امام جمعه موقت یزد تصریح کرد: تولید و اشتغال ، جلوگیری از قاچاق های کالا به صورت انبوه و آسیب رسان به تولید داخلی و پیشبرد و توسعه صنایع بویژه صنایع مناسب زمان باید در حوزه اقتصاد مدنظر قرار گیرد. امیدوارم که مردم و مسئولان به این نکات در فکر و عمل توجه کافی داشته باشند و مسائل مطرح شده توسط رهبری به ویژه در زمینه مسائل اقتصادی را مورد توجه قرار دهند.
عضو فقهای شورای نگهبان بیان داشت: امروز در دنیا به اسم آزادی و رهایی با تکیه بر مادیات و شهوات بدترین بندها را بر دست و جان و روح انسان ها می زنند و بدون ترس از خدا هر کاری را انجام می دهند. می‌خواهند جوانان ما در بند شهوات باشند و آزادی و آزادگی را از آنها بگیرند و به همین دلیل است که تلاش می‌کنند فساد و فحشا در جامعه ترویج شود و غیرت در میان جوانان ما از بین برود زیرا با غیرت و آگاهی و اعتقاد هیچ ملتی به اسارت نمی‌رود.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به برگزاری انتخابات ریاست جمهوری شوراهای شهر و روستا در آینده ای نزدیک اظهار کرد: برگزاری انتخابات پرشور با حضور حداکثری اقشار مختلف جامعه نقش مهمی در توسعه بیش از پیش کشور ایفا می‌کند.
وی اظهار داشت: افراد داوطلب باید در گفتار و شعار خود صادق باشند و مصالح کشور را زیر پا نگذارند و مصالح درازمدت کشور را در نظر بگیرند و فقط برای جلب آرای مردم، مسائلی را مطرح نکنند که پس از انتخاب، نتوانند به آن جامه عمل بپوشانند.
وی گفت: نباید با دادن اطلاعات ناقص و مخدوش و با دروغ و بدون صداقت و برمبنای وعده های عجیب و غریب با مردم صحبت کرده و آنها را ناامید کرد چون این کار خیانت به مردم است .

ارسال نظرات