بازدید معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی از ستاد انتخابات شهرستان گچساران

معاون سیاسی امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در پنجمین روز از نام نویسی داوطلبان انتخابات شورای شهر و روستا از ستاد انتخابات شهرستان گچساران در فرمانداری این شهرستان بازید بعمل آورد.
کد خبر: ۸۸۴۱۱۲۳
|
۰۵ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۳
فتاح محمدی، با بیان اینکه روند ثبت نام در تمام فرمانداری ها ،بخشداری ها و دفاتر پیشخوان کهگیلویه وبویراحمد در حال انجام است، افزود: تمام دستگاه‌های مرتبط امنیتی، نظامی و مسئولان در ادارات مستقر و در حال رصد روند اجرایی ثبت نام کاندید ها هستند.
وی در توصیه به افراد متقاضی ثبت نام کاندیدهای پنجمین دوره انتخابات شوراهای شهر و روستا عنوان کرد:برای سهولت کار افراد می توانند ثبت نام اولیه خود را در دفاتر پیشخوان انجام و برای ثبت نهایی به فرمانداری ها و بخشداری ها مراجعه کنند.
محمدی افزود: باتوجه به شرایط جوی در روز های پایانی ثبت نام تقاضا می شود افراد ثبت نام خود را برای روز های پایانی نگذارند و هر چه زود تر اقدام کنند.
رییس ستاد انتخابات به ترکیب هیأت های اجرایی انتخابات در استان اشاره و تصریح کرد: درترکیب اعضای هئیت های اجرایی انتخابات هم شرایط جغرافیایی و هم طوایف مختلف حضور دارند و این اعضا به آنچه که قانون هست عمل خواهند کرد.
محمدی بااشاره به سخنان مقام معظم رهبری در خصوص اجرای قانون در انتخابات اظهار داشت:به همه فرمانداران و بخش دار ها تاکید شده که به قانون عمل و در این زمینه اعتماد مردم به هییت های اجرایی را جلب کنند.
ارسال نظرات