خاک بهشت-39

اعزام کاروان های راهیان نورخواهران شهرستان ایجرود به سرزمین نور

نفر از بسیجیان خواهر شهرستان ایجرود و1نفر روحانی در قالب 1اتوبوس به مدت 4روزرهسپار سرزمین نور شدند.
کد خبر: ۸۸۴۱۱۵۴
|
۰۵ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۲
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، موسی رفیعی مسئول اردویی وگردشگری سپاه ناحیه ایجرود با اشاره به برنامه های مختلف فرهنگی برای بسیجیان، گفت: این کاروانها بعد از است قرار در اردوگاه شهید کاوه از مناطق عملیاتی همچون دوکوهه، اندیمشک،فتح المبین و یادمان هویزه و دهلاویه و طلائیه زیارت خواهند کرد.

همچنین فرمانده سپاه ناحیه ایجرود در مراسم بدرقه کاروانهای سرزمین نور به فعالیت‌ها و اقدامات رزمندگان اسلام در دوران هشت سال دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: ایثارگران، جانبازان و شهدا برای پیروزی در جنگ تحمیلی از تمام هستی خود گذشتند و از نفس خود عبور کردند و منیت ها را کنار گذاشتند و با اتحاد خود به ملکوت اعلی ذست پیدا کردند.

سرگرد پاسدار مجید لطیفی با اشاره به اینکه رزمندگان اسلام با امکانات و تجهیزات کم در مقابل رژیم صدام حاضر شدند، افزود: در دوران دفاع مقدس ،کشورمان با کمترین امکانات در مقابل رژیم تا بند دندان مسلح، ایستادگی و به پیروزی رسید.

وی اظهار داشت: اکنون ما هرچه داریم به برکت خون 200 هزار شهیدی است که در کربلای ایران جان خود را فدای انقلاب اسلامی نمودند.

فرمانده سپاه ناحیه ایجرود تصریح کرد: گرامیداشت یاد و نام شهیدان و امام راحل(ره) در این اردوتلاش شده تا رشادت دلاورمردان در هشت سال دفاع مقدس بیش از گذشته به تصویر کشیده شود.

ارسال نظرات