ثبت نام 2573 داوطلب انتخابات شوراهای شهر و روستا تا پایان روز ششم

رئیس ستاد انتخابات استان گفت: تا پایان روز ششم از زمان ثبت نام داوطلبان انتخابات شوراهای شهر و روستا دو هزار و 573 نفر در استان کهگیلویه و بویراحمد ثبت نام کرده اند.
کد خبر: ۸۸۴۱۳۴۹
|
۰۶ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۶
فتاح محمدی، با بیان این مطلب اظهار داشت: از این تعداد که تا پایان پنجم فروردین ماه ثبت نام کرده اند، 482 نفر در حوزه شهری و دو هزار و 55 نفر در حوزه روستایی نام نویسی کرده اند.
وی، اظهار داشت: در حوزه شهری از مجموع 482 نفر ، 42 زن و 440 مرد و در حوزه روستایی 121 نفر زن و یک هزار و 934 مرد ثبت نام کرده اند.
محمدی، در ادامه افزود: یاسوج با 144 نفر ثبت نام در حوزه شهری بیشترین آمار ثبت نامی را در کل استان به خود اختصاص داده است و روستای مهریان با تعداد 17 نفر ثبت نام بیشترین آمار ثبت نامی در حوزه روستایی را داراست .
معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی، اظهار داشت: ستاد انتخابات استان با نشست ها و هماهنگی های مقدماتی با حضور فرمانداران و بخشداراران تمهیدات لازم در راستای انجام ثبت نام از داوطلبان و همچنین برگزاری انتخابات را فراهم نموده است.
محمدی، افزود: در روزهای گذشته روند ثبت نام داوطلبان انتخابات با حضور مستمر و منظم اعضای ستاد انتخابات شهرستان ها و بخش ها به خوبی انجام گرفته است و تا پایان مهلت قانونی آن ادامه دارد.
دبیرستاد انتخابات استان، آخرین مهلت ثبت نام داوطلبان انتخابات شوراهای شهر و روستا را تا 12 شب ششم فروردین ماه دانست و گفت: فرمانداران و بخشداران تا پایان مهلت قانونی حضور مستمر در محل ستاد انتخابات شهرستان و بخش داشته باشند و همچنین داوطلبان می توانند تا پایان وقت نسبت به ثبت نام در فرمانداری ها، بخشداری ها یا دفاتر پیشخوان ضمن همراه داشتن مدارک مورد نیاز اقدام نمایند.
وی، گفت: فرمانداران و بخشداران از طریق معتمدین و ریش سفیدها نسبت به دعوت افراد توانمند جهت ثبت نام در روستاهایی که داوطلبان آنها به حد نصاب نرسیده اند تلاش کنند.
ارسال نظرات