کلنگ زنی مدرسه سه کلاسه روستای بیگ اویسی سقز

کد خبر: ۸۸۴۱۵۹۹
|
۰۷ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، مراسم کلنگ زنی مدرسه سه کلاسه روستای بیگ اویسی از توابع شهرستان، به همت خیرین نیک اندیش مدرسه ساز و اهالی روستای بیگ اویسی برگزار شد.

مدیر آموزش و پرورش سقز در این آئین معنوی، با اشاره به همت بلند و عزم راسخ خیرین برای امر مقدس مدرسه سازی گفت: با توجه به وجود بافت فرسوده متعدد مدارس شهرستان و ضرورت توجه به ایمن سازی فضاهای آموزشی برای به وجود آمدن جوی مملو از اعتماد و آرامش ، شناسائی ساختمان فرسوده مدارس سطح شهرستان با همت و همیاری کارشناسان و جذب خیرین ، از برنامه های اصلی آموزش و پرورش شهرستان است که در این راستا وجود خیرین مدرسه ساز موجبات اشاعه سنت حسنه مدرسه سازی را تسریع بخشیده است .

مهندس محمد برومند با تأکید بر ادامه این روند و شناسائی و اولویت بندی بافت های فرسوده گفت: در سالهای اخیر فعالیت های چشمگیر و بارزی در زمینه ی مدرسه سازی با جذب خیرین نیکنام انجام گرفته است وخرسندیم که در شروع سال جدید شاهد کلنگ زنی این پروژه ی مهم بودیم.

گفتنی است در این مراسم که جمعی متشکل از معاونین اداره،خیرین واهالی روستا حضور داشتند ، کلنگ بنای این مدرسه با دستان خیرین و مدیر آموزش و پرورش شهرستان سقز بر زمین زده شد.

ارسال نظرات