استاندار لرستان

گردشگری فرصتی مناسب برای ایجاد تولید و اشتغال است

استاندار لرستان با اشاره به وجود ظرفیت های فراوان گردشگری در این استان گفت: ظرفیت های گردشگری استان لرستان فرصت مناسبی برای ایجاد تولید و اشتغال در این استان به شمار می روند.
کد خبر: ۸۸۴۱۷۵۱
|
۰۸ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان هوشنگ بازوند در ستاد اجرایی خدمات سفر لرستان که در سالن جلسات استانداری برگزار شد اظهار داشت : همه دستگاه در  نوروز سال 96 زحمات فراونی را کشدید و لی کاستی هایی هم داشته ایم

با تاکید بر لزوم ساماندهی پارکینگ اطراف قلعه فلک الافلاک برای بازدید گردشگران افزود: بوم گردی می‌ تواند ظرفیت خوبی برای جذب گردشگر در استان باشد؛ و اگر دنبال تولید هستیم باید بتوانیم افزایش فرهنگ کار را ایجاد کنیم.

وی از شهرداری خرم آباد خواست پاکسازی رودخانه این شهر را در دستور کار قرار دهد و بیان کرد: برخی اماکن عمومی در خرم آباد نمای خوبی ندارند لذا شهرداری باید در این زمینه تذکر دهد.

استاندار لرستان عنوان کرد: پارک شاپوری خرم آباد ظرفیت خوبی برای جذب گردشگر است و باید به درستی از آن استفاده شود.

وی با بیان اینکه حوزه خدمات شهری می ‌تواند اشتغالزایی خوبی در استان ایجاد کند، گفت: افزایش فرهنگ کار باعث تولید اشتغال در استان می‌ شود.

بازوند افزود: سرمایه ‌گذاران داخلی و خارجی باید برای سرمایه ‌گذاری در استان لرستان حمایت شوند.

وی با اشاره به وجود 280 هکتار بافت تاریخی شهر بروجرد گفت: با توافق رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور طرح محور گردشگری تاریخی این شهرستان برای جذب گردشگر اجرا می شود.

استاندار لرستان افزود: رئیس سازمان میراث فرهنگی، مدیر پایگاه شهر تاریخی بروجرد را معرفی خواهد کرد و ما نیز در استان باید یک شهردار مستقل در این رابطه معرفی کنیم.

وی بیان کرد: دستگاه های اجرایی باید در نیمه دوم تعطیلات مانند نیمه نخست در ارائه خدمات رسانی به مسافران نوروزی تلاش کنند تا استان لرستان از معبر به مقصد گردشگری تبدیل شود.

انتهای پیام /ز

ارسال نظرات