آیت الله معلمی:

گنجینه دفاع مقدس با راهیان نور حفظ می شود

دشمنان طمع به آب و‌خاک کشور داشتند اما به مدد الهی به هیچ یک از اهداف خود نرسیدند چرا که مردم دفاع جانانه را انتخاب کردند و در مقابل دشمن ایستادند.
کد خبر: ۸۸۴۲۰۶۵
|
۱۰ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۷:۵۴
به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران ، آیت الله معلمی عضو خبرگان رهبری با حضور در مشهد شهدای هویزه در جمع زائران مازندرانی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران از نهضت حسینی الگو گرفته است، گفت: امام حسین(ع) در برابر طاغوت زمان مقاومت و ایستادگی کرد و عده معدودی او را همراهی کردند. ایران اسلامی هم به رهبری امام خمینی(ره) نظام ستم شاهی را متلاشی کرد و درهم‌ کوبید.
آیت الله معلمی با بیان این مطلب که استکبار جهانی برای درهم شکستن نظام اسلامی و پایمال کردن دین ،صدام دیوانه را به جنگ ایران وادار کرد، افزود: آمریکا تمامی امکانات را در اختیار صدام گذاشت اما ایران از کمترین امکانات برخوردار بود حتی یک سیم خاردار هم نداشت اما فرزندان این مرزو‌بوم با روحیه ایمان و‌ مقاومت مظلومانه جلوی دشمن ایستادند.
عضو خبرنگان رهبری با اشاره به شهدای دانشجوی هویزه تاکید کرد: دانشجویان میتوانستند دربرابر دشمن تا بن دندان مسلح تسلیم شوند و کاری نکنند اما فداکردن جانشان را ترجیح دادند تا دست ذلت در برابر دشمن دراز نکنند.
نماینده مردم مازندران در خبرگان رهبری شهدای هویزه را نماد «هیهات من الذله » و شعار عاشورا دانست و ادامه داد: زیارت شهدا کمتر از زیارت اباعبدالله الحسین(ع) نیست .
این مرجع عالیقدر شهدا و دفاع مقدس را گنجینه عظیم و سرمایه بزرگی میداند که راهیان نور حافظ این درس فراموش نشدنی برای نسل حاضر و آینده است.
ایت الله معلمی با بیان این مطلب که شهدا تفسیر حقیقی آیات قران هستند،اضافه کرد:دشمنان طمع به آب و‌خاک کشور داشتند اما به مدد الهی به هیچ یک از اهداف خود نرسیدند چرا که مردم دفاع جانانه را انتخاب کردند و در مقابل دشمن ایستادند.
وی در پایان با تاکید بر اینکه باید به شهدا افتخار کنیم گفت: استقامت شهدا باعث دفاع مقدس شد که از این بابت باید شاکر خدا باشیم
ارسال نظرات
پر بیننده ها