امام جمعه بروجرد:

اولویت نخست کشور رفع مشکلات اقتصادی و بیکاری جوانان است

امام جمعه بروجرد گفت: موضوع اصلی و اولویت نخست کشور رفع مشکلات اقتصادی و بیکاری جوانان است و مشکلات معیشتی و اقتصادی بر روی قشر متوسط و ضعیف جامعه فشارهای زیادی وارد کرده است
کد خبر: ۸۸۴۲۳۸۲
|
۱۱ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان حجت الاسلام والمسلمین حسن ترابی در خطبه های نماز جمعه این هفته بروجرد اظهار داشت : موضوع اصلی و اولویت نخست کشور رفع مشکلات اقتصادی و بیکاری جوانان است و مشکلات معیشتی و اقتصادی بر روی قشر متوسط و ضعیف جامعه فشارهای زیادی وارد کرده است و آمارهای رسمی کشور نیز شرایط را رو به بهبودی نشان نمی دهد.

وی تنها راه نجات کشور از بحران اقتصادی را تکیه جدی و عملی بر تولید داخلی و ملی دانست و افزود: برای رونق اقتصادی باید به تولید و اشتغال توجه ویژه شود.

امام جمعه بروجرد افزود: برای رونق اقتصادی وظیفه داریم با گماشتن مدیران لایق، کارآمد، انقلابی و پر انگیزه در بخش های مختلف به ویژه بخش های تولیدی کشور به این موضوع مهم کمک کنیم.

وی تامین امنیت سرمایه گذاری را از مسائل مهم رونق اقتصادی در کشور دانست وعنوان کرد: دخالت مردم در امر تولید با استفاده از اصل 44 قانون اساسی، ثبات سیاست ها و حذف قوانین دست و پا گیر سر راه تولید ملی می تواند مشکلات را برطرف کند.

حجت الاسلام والمسلمین ترابی بیان کرد : مسئولان قوای سه گانه کشور باید بدانند که اگر خلاف دستورات و فتوای رهبری عمل کنند حرام شرعی انجام داده اند و برای رونق تولید و اشتغال در سال جدید باید تلاش عملی انجام دهند.

امام جمعه بروجرد با اشاره به 12 فروردین روز جمهوری اسلامی ایران تصریح کرد: در 22 بهمن سال 57، انقلاب اسلامی ایران به پیروزی رسید ولی دوراندیشی امام(ره) باعث شد تا با برگزاری انتخابات در 12 فروردین 58 مردم با 98 درصد به جمهوری اسلامی رای دهند.

وی خاطر نشان کرد: در طول عمر با برکت انقلاب هر ساله ملت ایران با حضور باشکوه خود در صحنه های مختلف انقلاب به پایبندی خود به نظام تاکید دارند و بر تداوم انقلاب اصرار می کنند.

حجت الاسلام والمسلمین ترابی بیان کرد: ملت ایران در 12 فروردین عید بزرگ انقلاب را جشن می گیرند زیرا این روز، روز غرور و سربلندی ملت است.

امام جمعه بروجرد با اشاره به حلول ماه رجب گفت: عطر دل انگیز ماه رجب در کشور اسلامی ایران پراکنده شده وملت مسلمان ایران با بهره بردن از فیوضات ماه رجب و شعبان خود را برای ورود به ماه میهمانی خدا آماده می کنند.

 
انتهای پیام /ز
ارسال نظرات