رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان زنجان:

مراجعه 4 هزار و 59 مورد به اورژانس بیمارستان‌های استان زنجان در ایام نوروز

با آغاز طرح بسیج سلامت نوروزی (25 اسفند 95 لغایت 8 فروردین 96)؛ از 4 هزار و 59 مورد مراجعه به اورژانس بیمارستان‌های استان، 3 هزار و 551 نفر به‌صورت سرپایی درمان و 48 نفر نیز در بخش‌های ICU و CCU بستری شده‌اند.
کد خبر: ۸۸۴۲۳۸۷
|
۱۱ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۸:۳۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان زنجان ضمن بیان اقدامات و فعالیت‌های مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان زنجان در ایام نوروز، اظهار کرد: در طول طرح سلامت نوروزی، اورژانس پیش‌بیمارستانی استان نیز بیش از 1 هزار و 122 مورد ماموریت انجام داده است که 727 ماموریت شهری، 357 ماموریت جاده‌ای و 38 ماموریت نیز بین مراکز درمانی انجام شده است.

دکتر علیرضا زراعتچی افزود: اورژانس 115 استان در طول طرح سلامت نوروزی، 274 ماموریت مربوط به حوادث ترافیکی و تصادفات انجام داده است که در این ماموریت‌ها 278 نفر پس از دریافت خدمات درمانی پیش‌بیمارستانی به مراکز درمانی منتقل شده‌اند.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان همچنین با اشاره به بازدید تیم نظارت و بازرسی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان، تصریح کرد: بیش از 50 بازدید از پایگاه‌های اورژانس سراسر استان و ایستگاه‌های سلامت نوروزی انجام شده است.

طرح امداد نوروزی در سراسر کشور از 25 اسفندماه 95 آغاز شده و تا 15 فروردین‌ماه سال 1396 ادامه خواهد داشت.

ارسال نظرات
آخرین اخبار