خبرهای داغ:

دسترسی به سامانه صدور مجوز چاپ و نشر کتاب در فارس فراهم شد

رئیس اداره امور فرهنگی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس از آمادگی سامانه جامع صدور مجوز چاپ و نشر کتاب در این استان خبر داد.
کد خبر: ۸۸۴۳۰۲۷
|
۱۵ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۴
مهدی احمدی، رئیس اداره امور فرهنگی ارشاد اسلامی فارس گفت: به‌منظور ارتقا، توسعه و یکپارچه‌سازی سامانه جامع صدور مجوز چاپ و نشر کتاب، سامانه مذکور آماده بهره‌برداری است و این سامانه امکان اتصال و ارتباط تمامی ناشران از اقصی نقاط کشور را فراهم می‌سازد.

وی افزود: دسترسی به سامانه جامع صدور مجوز چاپ و نشر کتاب دریافت توکن جدید است که برای تمام ناشران فعال سال‌های ١٣٩٥ و ١٣٩٤ استان تهیه شده است و شخص مدیر مسئول انتشارات با ارائه اصل و کپی پروانه نشر و تکمیل کاربرگ رسید تحویل توکن باید در اولین فرصت جهت دریافت توکن جدید اقدام كند.

احمدی اظهار كرد: از مزایا و ویژگی‌های توکن‌های جدید قابلیت درج گواهی الکترونیکی معتبر، نصب سریع و آسان، قابلیت استفاده از تمام سیستم‌های عامل و قابلیت استفاده از تمام مرورگرها و سازگار با تمامی نسخه‌ها می‌توان بر شمرد. توکن جدید، مستقل از نوع سیستم عامل و مستقل از نوع مرورگر بوده و نیازی به انجام تنظیمات در مرورگر ندارد.

وی در پایان گفت: توکن قدیمی تا تاریخ ۱۶ بهمن ۹۵ معتبر بوده و پس از آن قابل استفاده نخواهد بود لذا آن دسته از ناشرانی که نسبت به دریافت توکن جدید اقدام نکرده‌اند لازم است هرچه زودتر نسبت به دریافت آن كنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها