شبکه ماهواره ای «من و تو» یکی از همین شبکه هاست که چند سالی است به بهانه استعداد یابی جوانان، برنامه ای در قالب یک مسابقه خوانندگی به نام «استیج» را روی آنتن می برد.
کد خبر: ۸۸۴۳۴۳۸
|
۱۶ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۲
به گزارش خبرگزاری بسیج، با توجه به محبوبیت و جایگاه اجتماعی خوانندگان، گروه زیادی از جوانان مشتاقند تا در این مسیر قدم بردارند. تب خوانندگی در بین جوانان به حدی فراگیر است که برخی از آنان حاضرند تمام هستی خود را به پای این هنر بریزند. این موضوع باعث شده هر رسانه با رویکردی خاص به بهره برداری از این بازار داغ بپردازد.

از بین رسانه های گوناگون، شبکه های ماهواره ای به منظور جذب هرچه بیشتر جوانان، سهم قابل توجهی از برنامه هایشان را به حوزه موسیقی اختصاص می دهند.

شبکه ماهواره ای «من و تو» یکی از همین شبکه هاست که چند سالی است به بهانه استعداد یابی جوانان، برنامه ای در قالب یک مسابقه خوانندگی به نام «استیج» را روی آنتن می برد. این مسابقه هر سال با برنامه ریزی چندین ماهه و با تبلیغات گسترده کار خود را شروع می کند و تعدادی از جوانان ایرانی هم به منظور فرونشاندن تب خوانندگی و به هوای رسیدن به شهرت در این مسابقه شرکت می کنند.

 

 

 

امیرحسین کریمی از جمله جوانانی بود که با شرکت در یکی از اولین دوره های این مسابقه، به شهرتی نسبی رسید و بعد از مدتی همکاری با این شبکه ماهواره ای، به ایران آمد. او بعد از ورودش به ایران، به افشاگری درباره شبکه من و تو پرداخت و این موضوع باعث شد تا به چهره ای سرشناس در بین جوانان تبدیل شود. امیرحسین کریمی به دلیل سابقه ای که در شبکه من و تو داشت، ممنوع الفعالیت شد. او بعد از گذراندن دوران ممنوعیتش، ترانه ای را روانه فضای مجازی کرد و با توجه به حاشیه هایی که از پیش به همراه داشت، با استقبال زیادی از سوی جوانان مواجه شد.

 

 

 

حال با توجه به اینکه یکی دیگر از سری برنامه های استیج به اتمام رسیده این سوال مطرح است که  اگر برخی از شرکت کنندگان آن عزم بازگشت به ایران را داشته باشند، تکلیف چیست؟ آیا مسئولین فرهنگی کشور فکری برای این موضوع کرده اند؟ آیا تضمینی وجود دارد که افرادی که در یک شبکه ماهواره که با نظام جمهوری اسلامی ایران دشمنی دیرینه ای دارد، به اجرای برنامه پرداخته اند، نتوانند به ایران بازگردند؟ آیا تدبیری برای جلوگیری از به شهرت رسیدن این اشخاص اندیشه شده است؟

ارسال نظرات