بسیج دانشجویی دانشگاه صدا و سیما:

برخورد وزیر راه با خبرنگاران بار ديگر روحيه انتقاد ناپذيری دولت يازدهم را در اذهان زنده كرد

بسیج دانشجویی دانشگاه صدا و سیما طی نامه ای خطاب به وزیر راه نوشت: برخورد شما با خبرنگاران بار ديگر روحيه انتقاد ناپذير رئیس دولت يازدهم را در اذهان زنده كرد.
کد خبر: ۸۸۴۳۸۴۱
|
۱۷ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج، بسیج دانشجویی دانشگاه صدا و سیما طی نامه‌ای خطاب به وزیر راه اعلام کرد: برخورد شما با خبرنگاران بار ديگر روحيه انتقاد ناپذير رئیس دولت يازدهم را در اذهان زنده كرد.

در این نامه آمده است: جناب آقای آخوندی وزیر محترم راه و شهرسازی،بعد از رفتارهای عجیب جنابعالی جلوی دوربین رسانه ها در فرودگاه مهرآباد و پاسخ های غیرمسئولانه ی شما به شهروندان، عذرخواهی از محضر مردم یک برخورد صحیح بود که صورت نگرفت. عجیب اینکه چندهفته پس از آن ماجرا، میکروفون خانم خبرنگاری را به جرم سوال پرسیدن، گرفتید تا بشکنید و به عبارت دیگر عزم تان را جزم کردید که زبان جامعه را از حلقومش بیرون بکشید تا رسانه ها ''صم بکم عمی''، صرفا به تایید سخنان شما و دولت متبوع تان بپردازند و رسانه های همسویتان بنویسند که "مسکن مهر و خانه ی مردم به پیروی از سخنرانی وزیر مزخرف است."

رفتار به دور از ادب و ناشايست امروز شما در برخورد با خبرنگاران بار ديگر روحيه انتقاد ناپذير رئیس دولت يازدهم را در اذهان زنده كرد. بنا به دلایلی، کابینه این دولت در برابر هر نقدی گارد می گیرد و حتی سوالات معمولی را برنمی تابد و با "بزدل سیاسی و بیسواد و بی شناسنامه" به استقبال از شهروندانی می رود که برایشان "حقوق شهروندی" در نظر گرفته است.

اینک از شما می خواهیم مثل دفعات پیش و شبیه رییس دولت و بقیه وزرا و البته رفتارهای قبلی خود عمل نکنید و رای اعتماد نمایندگان مجلس به خود را هیچ نپندارید و شجاعت داشته باشيد و از رفتار زشت و ناپسند خود عذرخواهی كنيد. البته امیدواریم با فشارهای حضرتعالی شبیه آن فرمانداری که "بیشعور" خوانده شد، جای این خبرنگار مظلوم با ظالم عوض نشود. با جبران این عمل خود، شاید بخشی از بار سنگینی که بر دوش دارید، کاسته شود و در ساحت ملت آبرویی برای دولت یازدهم کسب نمایید. امیدواریم این توصیه را بپذیرید و با لبخند نگویید که میکروفون آن خانم خبرنگار بیمه بوده است!

و من الله التوفیق
بسیج دانشجویی دانشگاه صداوسیما

ارسال نظرات