گزارش تصویری از:

بازدید فرمانده ناحیه ثارالله از مناطق راهیان نور به روایت تصویر

در حاشیه اردوی جهادی کشت نهال در استان خوزستان سرگرد دهقان فرمانده ناحیه ثارالله به همراه جمعی از پایوران این ناحیه از منطقه عملیاتی شلمچه و اروند کنار در هشت سال دفاع مقدس بازدید بعمل آوردند.
کد خبر: ۸۸۴۳۹۶۳
|
۱۸ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۷:۴۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد، در حاشیه اردوی جهادی کشت نهال در استان خوزستان سرگرد دهقان فرمانده ناحیه ثارالله به همراه جمعی از پایوران این ناحیه از منطقه عملیاتی شلمچه و اروند کنار در هشت سال دفاع مقدس بازدید بعمل آوردند.

دراین بازدید فرمانده ناحیه ثارالله ضمن تقدیر و تشکر از حضور پایوران در این اردوی جهادی به بیان روایت گری و خاطراتی از شهدا در این منطقه پرداخت.

وی اظهارداشت :یکی از عوامل موفقیت رزمندگان در عملیات والفجر 8 در دفاع مقدس حفاظت گفتار بوده که باعث پیروزی این دلیر مردان شد.

فرمانده ناحیه ثارالله در ادامه افزود: امروزه ما نیزدر جبهه های دیگری مانند جنگ نرم و فرهنگی با آن مواجه هستیم که با بصیرت و روشنگری باید با آن مقابله کرد.

دهقان در پایان خاطر نشان کرد:دشمن با استفاده از ماهواره و نرم افزار های شبکه اجتماعی موبایلی علیه جوانان ما کارهای ضد فرهنگی انجام می دهد که ما بسیجیان باید با الگو قرار دادن این شهداء با قدرت و بصیرت هرچه بیشتر جلو این حملات خصمانه را بگیریم.


ارسال نظرات