خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در استان خوزستان:

خواستار اهتمام بیشتر دولت به مسائل مردم مقاوم استان خوزستان هستیم

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان به رشادت‌ها و فداکاری‌های خوزستانی‌ها در ۸ سال دفاع مقدس اشاره کرد و به رنج‌هایی که مردم در این دوران کشیدند پرداخت و خواستار اهتمام بیشتر دولت به مسائل مردم مقاوم استان خوزستان شد
کد خبر: ۸۸۴۳۹۸۴
|
۱۸ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۴
اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور امروز با آیت‌الله سیدمحمدعلی موسوی جزایری نماینده ولی فقیه در استان خوزستان دیدار کرد.

آیت‌الله جزایری در این دیدار به مسائلی از جمله ریزگردها و همچنین طرح زیر کشت بردن 550 هزار هکتار از اراضی و نیز مسئله تامین آب اشاره کرد.

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان به رشادت‌ها و فداکاری‌های خوزستانی‌ها در 8 سال دفاع مقدس اشاره کرد و به رنج‌هایی که مردم در این دوران کشیدند پرداخت و خواستار اهتمام بیشتر دولت به مسائل مردم مقاوم استان خوزستان شد.

همچنین محمود حجتی وزیر جهاد کشاورزی که در این دیدار حضور داشت به ارائه گزارشی از کاشت گیاهان مثمر و تخصیص آب و منابع برای زیر کشت بردن 550 هزار هکتار از اراضی منطقه پرداخت.

وی علاوه بر ارائه گزارشی درباره کاشت نهال برای مقابله با ریزگردها پرداخت و با بیان اینکه نهال‌های غرس شده در 42 هکتار از منطقه سازگار با زیست بوم هستند، اظهار داشت: این نهال‌ها می‌توانند پس از چند سال بدون آبیاری پابرجا مانده و مانع از بروز ریزگردها شوند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها