اعلام برنامه های هفته پدران آسمانی در هرمزگان

دبیر کانون پدران آسمانی هرمزگان گفت: از 18 فروردین ماه هفته دیدار با پدران آسمانی را با شعار "پدران آسمانی، ولایت، اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال" برگزار می کنیم که هر روز از این هفته با عنوانی نام گذاری شده است و تا 25 فروردین ماه ادامه دارد.
کد خبر: ۸۸۴۴۰۳۴
|
۱۸ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۱

به خبرنگار خبرگزاری بسیج هرمزگان به نقل از ایسنا، منطقه خلیج فارس، مهدی احترامی اظهار کرد: هدف ما تحقق دستورات مقام معظم رهبری در رابطه با جنگ نرم است و تا پای جان راه شهدا را ادامه می دهیم و خبرنگاران در عرصه جنگ نرم و مبارزه با دشمن نقش به سزایی دارند.

وی ادامه داد: هرکسی که در مسیر خداوند از دنیا می رود نزد خداوند روزی می گیرد و شهدا که در راه خداوند به دور از نگاه های دنیوی از همه چیز خود در دنیا گذشتند و چون اغلب آن ها پدر بودند و فرزندانی دارند نام پدران آسمانی بهترین اطلاق به آنان است.

احترامی ابراز کرد: از سال 1384 در مشهد فرزندان شهدا روز پدر را در بهشت رضای مشهد در کنار پدران خود جشن گرفتند و بعد از آن اقدام کم کم این طرح به استان های دیگر راه یافت و در هرمزگان از سال 1387 این اقدام صورت گرفت.

وی بیان کرد: کانون پدران آسمانی به هیچ نهاد دولتی وابستگی ندارد و در بحث فرهنگ و ایثار شهدا فعالیت دارد که اعضای آن عموماً فرزند شهدا، از ایثارگران و یا علاقه مند به حوزه ایثار و شهادت هستند.

دبیر کانون پدران آسمانی هرمزگان افزود: صرفاً در هرمزگان از سه سال پیش به جای یک روز، هفته دیدار با پدران آسمانی را برگزار می کنیم و برنامه های مختلفی نیز در این هفته با رویکرد تاثیرگذاری در جامعه با فرهنگ ناب ایثار و شهادت برگزار می شود.

وی اضافه کرد: با توکل به خداوند و استعانت از ائمه اطهار و شهدا امسال از 18 فروردین ماه هفته دیدار با پدران آسمانی را با شعار پدران آسمانی، ولایت، اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال برگزار می کنیم که هر روز از این هفته با عنوانی نام گذاری شده است که تا 25 فروردین برنامه های هفته پدران آسمانی ادامه دارد.

احترامی در پایان گفت: برگزاری دعای ندبه، حضور فرزندان شهدا در نماز جمعه، نواختن زنگ هفته دیدار با پدران آسمانی در مدارس، اهدای خون توسط فرزندان شاهد، ویزیت رایگان پزشکانی که از فرزندان شهدا هستند در محلات بندرعباس، جشن دیدار با پدران آسمانی، جشنواره بادبادک ها، برگزاری دعای توسل و ندبه و جشن میلاد امیر المومنین (ع)، بازدید از مراکز بهزیستی و خانه سالمندان، عطر افشانی و غباررویی گلزار شهدا و برگزاری راهیان نور دریایی و حضور در جزیره هرمز از جمله برنامه هایی است که در هفته دیدار با پدران آسمانی امسال انجام می پذیرد.
ارسال نظرات