امام جمعه بروجرد:

تهدید و تحریم های غرب علیه ایران تاثیری درتوقف پیشرفت نخواهد داشت

امام جمعه بروجرد گفت: تهدید و تحریم های غرب علیه ایران هیچ تاثیری در پیشرفت کشوردرعرصه های مختلف نداشته و این فشارها موجب شد تا دستاوردهای فراوانی در 10 سال اخیر در زمینه دانش و فناوری هسته ای برای ملت به دست بیاید.
کد خبر: ۸۸۴۴۰۴۵
|
۱۸ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان ؛ حجت الاسلام والمسلمین حسن ترابی در خطبه های این هفته نماز جمعه بروجرد اظهار داشت : تلاش غربی علیه ایران برای عدم دست یابی به دانش هسته ای موجب شد تا عزم و اراده این ملت بیش از گذشته تقویت شده و فشارهای سیاسی و جوسازی های موجب شد تا ملت ایران محکمتر در این عرصه گام بردارد.

وی افزود: تهدید و تحریم های غرب علیه ایران هیچ تاثیری در پیشرفت کشوردرعرصه های مختلف نداشته و این فشارها موجب شد تا دستاوردهای فراوانی در 10 سال اخیر در زمینه دانش و فناوری هسته ای برای ملت به دست بیاید به گونه ای که در حال حاضر ایران اسلامی از جمله 13 کشورجهان است که به این دانش دست یافته است.

وی با بیان اینکه ایران جزهشت کشورتولید کننده سوخت هسته ای در جهان است عنوان کرد: ایران اسلامی به برکت خون دانشمندان شهید هسته ای توانست از همه موانع عبورو قله این دانش را فتح کند.

امام جمعه جمعه بروجرد بیان کرد :20 فروردین ماه مصادف با سالروز قطع رابطه ایران با آمریکا درسال 59 بوده و این پیام را برای جهانیان دارد که تهدید، تحریم و قطع رابطه با کشورهای استکباری تاثیری در پیشرفت انقلاب اسلامی نداشته وموفقیت های بسیاری را برای ملت ایران به ارمغان آورده ودستاوردهای مهمی نیزدر سایه این فشارهای سیاسی واقتصادی به دست آورده است.

حجت الاسلام والمسلمین ترابی با اشاره به سالروز تاسیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی به دستور امام خمینی(ره) گفت : این بنیاد در سطح کشور و شهرستان بروجرد توانسته در راستای حمایت از محرومان، تامین مسکن، بهسازی و مقاوم سازی واحدهای روستایی خدمات قابل توجهی ارائه دهد.

وی تصریح کرد : آیین اعتکاف یک سنت فراموش شده بود که به برکت انقلاب اسلامی احیا شد که همه ساله با حضورعموم مردم به ویژه جوانان و نوجوانان همراه است به طوری که 95درصد از شرکت کنندگان دراین مراسم جوانان هستند.

امام جمعه بروجرد خاطر نشان کرد: اعتکاف زمینه خودسازی و تهذیب نفس را درانسان ایجاد می کند وهمه افراد نیاز دارند هر چند وقت یکبار در کنج خلوتی به راز و نیاز با خدای خود بپردازند.

انتهای پیام /ز
ارسال نظرات